Comunicat de presă
Cu ocazia evenimentului ajuns la cea de-a 7-a ediție locală, METRO România aduce în prim plan și aniversarea a 10 ani de la inaugurarea rețelei LaDoiPași, cea mai mare comunitate de antreprenori din România, prin remodelarea a 10 magazine din țară, ale căror proprietari fac parte din ea încă de la început. Rețeaua de magazine LaDoiPași s-a extins accelerat pe plan local, în ultimele 12 luni numărând peste 360 de inaugurări la nivel național.
“Ziua Afacerii Tale” este eveniment care se sărbătorește anual, în a doua zi de marți a lunii octombrie, în aproximativ 20 de țări în care rețeaua METRO este prezentă. Din 2016, METRO sărbătorește acest eveniment și în România. “Ziua Afacerii Tale” se desfășoară și în 2022 sub motto-ul „Afacerile independente nu există fără tine!” și se adresează consumatorilor din țară, pe care îi invită să viziteze magazinele și localurile din apropiere ori unitățile de cazare din zonele turistice ale României, bucurându-se de varietatea serviciilor și produselor pe care acestea le aduc în viața de zi cu zi. METRO evidențiază, astfel, astfel rolul antreprenorilor locali și importanța afacerilor independente în dezvoltarea comunităților.
Zeci de antreprenori din toată țara, clienți METRO, iau parte la evenimentul de anul acesta, pregătind pentru clienții lor produse și oferte surpriză. Pachete la prețuri speciale în magazinele de proximitate, un desert gratuit oferit de restaurantele care folosesc DISH platforma METRO pentru comenzi online, o noapte de cazare gratuită ori un preparat cadou sunt oferite de o parte dintre localurile și unitățile de cazare prezente în ”Ghidul de călătorie 2022”, ghid lansat de METRO în această vară, ca un demers menit să crească vizibilitatea și profitabilitatea clienților săi, care dețin hoteluri și restaurante în zone turistice ale României.
“Ziua Afacerii Tale este despre curajul și perseverența fiecărui antreprenor. Despre a ne exprima recunoștința pentru contribuția afacerilor independente în dezvoltarea comunităților din care fac parte. În această zi, fie că alegi să comanzi prânzul de la restaurantul preferat, îți faci cumpărăturile de la magazinul din colț sau te bucuri de o mini-escapadă la munte, faci parte din succesul antreprenorilor locali. Astăzi, METRO încurajează publicul larg să contribuie la reușita lor. Este felul nostru de a le mulțumi și de a-i sprijini. Căci succesul afacerilor lor reprezintă afacerea METRO”, a declarat Adrian Ariciu (foto), CEO METRO România.
Cum sărbătorește METRO, pe 11 octombrie, antreprenorii din România
De “Ziua Afacerii Tale”, în semn de recunoaștere a celei mai mari comunități de antreprenori din România – comunitatea LaDoiPași –, care aniversează anul acesta 10 ani de existență, METRO a pregătit redeschiderea a 10 magazine LaDoiPași din țară, parte din rețea încă de la inceput. Magazinele au fost modernizate și optimizate și își așteaptă clienții nu doar cu un aspect nou, ci și cu oferte speciale pentru “Ziua Afacerii Tale”. Adresele magazinelor pot fi accesate AICI. În ultimele 12 luni, rețeaua de magazine LaDoiPași s-a extins în mod accelerat, numărând 368 de inaugurări la nivel național.
Totodată, o serie de oferte sunt comercializate, astăzi, și de alți clienți revânzătorii METRO din țară. Lista locațiilor revânzătorilor se găsește AICI.
Clienții METRO din industria ospitalității sărbătoresc și ei evenimentul și oferă promoții surpriză. Peste 100 de restaurante ce utilizează platforma digitală DISH vor oferi un desert gratuit la fiecare comandă online realizată astăzi. Lista poate fi accesată AICI.
În plus, peste 50 de clienți din HoReca, prezenți în ”Ghidul de călătorie 2022” lansat de METRO, vor oferi pentru rezervările de minimum două nopți de cazare, încă o noapte gratuită de cazare. Cei care dețin un restaurant vor oferi un desert gratuit. Lista celor 50 de locații se găsește AICI.
O activare specială va organiza și clientul PizzaMania, alături de METRO, îndulcindu-și clienții cu macarons la orice comandă online sau la una dintre locațiile sale.
De asemenea, METRO România lansează și o campanie digitală de comunicare (Google, Youtube, Facebook, Instagram și website-ul www.metro.ro), pentru a oferi vizibilitate tuturor clienților care iau parte la acest eveniment, oferind promovare geo-targetată locațiilor participante.
Nu în ultimul rând, METRO a pregătit și concursuri cu premii, adresate atât clienților, cât și angajaților companiei. Aceștia sunt invitați să viziteze în număr cât mai mare locațiile clienților METRO, aducându-și fiecare contribuția la succesul afacerilor independente.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural