Comunicat de presă
Daft Punk își lansează contul oficial de TikTok, care sărbătorește o carieră de aproape trei decenii în vârful muzicii dance la nivel global. Pentru prima dată, comunitatea TikTok va putea să folosească incredibilul catalog muzical complet al Daft Punk în creațiile video și să se bucure de conținut exclusiv din arhivele lor, creat special pentru TikTok.
În premieră, TikTok Effect House lansează două filtre oficiale Daft Punk de care fanii să se poată bucura. Create de designerul olandez Isabel Palumbo, cele două filtre introduc o cască în stil Daft Punk pe care utilizatorii o pot modela. De asemenea, acestea aduc la viață Charles the Dog, un personaj văzut pentru prima dată în videoclipul regizat de Spike Jonze pentru „Da Funk”, piesa revoluționară nominalizată la Premiile Grammy în 1998.
Fanii pot începe să folosească filtrele și melodiile din catalogul complet începând de marți, 18 octombrie, odată cu lansarea unui playlist dedicat Daft Punk.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri