Comunicat de presă
Eau Thermale Avène, reprezentat în România de compania MagnaPharm Marketing and Sales, este la cel de-al doilea eveniment de tipul live shopping organizat împreună cu influencerul Cristina Ich, având ca scop dezvoltarea interacțiunii digitale a consumatorului cu brand-ul.
Confirmarea succesului evenimentului care a avut loc pe data de 13 octombrie, vine din cifrele realizate: peste 5.200 de vizitatori unici și mai mult de 130 de ore de conținut video rulat pe platforma evenimentului. Evenimentul live shopping a generat peste 640 click-uri în cele 60 de minute de streaming.
”Urmărind trendurile din ultimii ani, observăm o atenție sporită acordată conținutului video, iar în ultima perioadă a conținutului natural, needitat. Utilizatorii platformelor sociale apreciază în mod deosebit conținutul natural creat de influenceri, iar Live Shopping-ul integrează cu succes componenta de conținut digital spontan cu eficiența unei campanii de e-commerce, generând astfel o conversie instantanee. Cu începutul proiectelor de live shopping ne-am dorit să fim pionierii unei noi tendințe în e-commerce, tendință bine cunoscută și implementată la nivel global, care va fi adoptată din ce în ce mai mult și în România.” susține Ana-Maria Panait, Digital Marketing Manager MagnaPharm.
Atât brand-urile, cât și consumatorii adoptă cu rapiditate ultimele tehnologii și platfome digitale, iar live shopping-ul nu face excepție. Eau Thermale Avène este un early adopter al acestora și își dorește să testeze strategii care creează o conexiune autentică cu publicul său.
”Inovația și grija pentru consumatorii noștri fac parte din ADN-ul brandului Eau Thermale Avène. Suntem provocați constant de viteza cu care se dezvoltă sectorul digital și de dorința de cunoaștere în detaliu a consumatorilor. De aceea, ne-am dorit să le oferim o experință inedită de cumpărături. Primul eveniment de live shopping a fost foarte bine primit, ceea ce ne-a motivat să le oferim o nouă experiență, adaptată, de această dată, unei nevoi specifice. Rezultatele ne-au depășit, din nou, așteptările, ceea ce ne motivează pentru viitor.”, declară Claudia Mreană, Brand Manager MagnaPharm.
Agenția de comunicare WiseBrand a oferit suport, coordonând comunicarea dintre brand, gazda evenimentului și platforma de streaming. Platforma Streams.live a asigurat suportul logistic pentru organizarea evenimentului.
“Avène a reușit din nou să stea în topul trendurilor din Social Media și ne bucurăm că am contribuit la acest proiect dezvoltând mixul perfect de content pentru un influencer, cu energia necesară, dar și cu o comunitate extraordinară și foarte activă. ” declară Luana Borbely, Managing Partner WiseBrand.
“Sesiunea de live shopping desfășurată împreună cu Eau Thermale Avène a demonstrat, încă o data, că această combinație de divertisment, prezentare de produse și cumpărături online este exact ceea ce își doresc clienții. Rezultatele acestei sesiuni au întrecut chiar și cele mai optimiste așteptări, fie că vorbim despre numărul de privitori, de mesaje în chat sau de cumpărături efectuate direct din experiența video. Ne aflăm la începutul unei schimbări majore a modului în care cumpărăm online și suntem extrem de bucuroși că avem posibilitatea să lucrăm îndeaproape cu brand-uri inovatoare.” declară Mihai Dragan – COO Streams.live.
Streams.live, platforma dezvoltată în 2020, a introdus conceptul de Live Shopping pe piața din România și a reușit, în scurt timp, să ajungă în topul celor mai importante platforme din domeniu.
Comerțul online a oferit în ultimii ani consumatorilor oportunitatea de a face achiziții de oriunde din lume și de a se bucura în orice moment de produsele lor favorite. Conceptul Live Shopping aduce practicile de comerț tradiționale într-un mod mult mai interactiv și modern, dând posibilitatea vânzătorului să își prezinte produsele și consumatorului să le achiziționeze în timp real. La nivel global, Live Shopping-ul a reușit să interconecteze cu succes partea de socializare, entertainment și achiziții pentru toți cei pasionați în special de Social Media.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri