Faimoșii 3R
Bazându-și strategia pe cei 3R, Reducere-Refolosire-Reciclare, Uriage a plecat de la premiza că cele mai bune deșeuri sunt cele pe care nu le creează. Așadar, încă din 2019, brandul a ales să scoată instrucțiunile de folosire ale produselor, precum și să reducă compoziția și greutatea cutiilor, ceea ce a însemnat o reducere de 52 de tone de carton.
Ulterior, la sfârșitul anului 2021, s-a mai făcut un pas important prin eliminarea manșoanelor din plastic de la anumite produse, iar în 2022 acest proces a continuat prin reducerea grosimii capacelor și a recipientelor, ceea ce a presupus cu până la 28% mai puțin plastic. Mai puțin material folosit, mai multă reciclare și refolosire, iată cele mai bune soluții pentru o planetă mai sănătoasă!
Reducerea amprentei de carton
Amprenta de carbon este printre principalele preocupări ale zilele noastre, pentru că poluarea planetei trebuie diminuată și fiecare efort contează. Un simplul gest de a cumpăra un produs cosmetic poate avea un impact negativ asupra planetei. Însă, alegând responsabil, reciclând și refolosind, putem contribui la salvarea ei.
Cantitatea totală de gaze cu efect de seră (inclusiv dioxidul de carbon și metanul), care este generată de cele mai multe dintre acțiunile omului, reprezintă această amprentă de carbon. O singură persoană expiră în fiecare zi 2,3 kg de dioxid de carbon, iar un copac absoarbe 25 kg pe an! Alimentele, consumul, transportul și energia casnică sunt alte cauze care măresc amprenta de carbon.
Reducerea impactului plasticului asupra sănătății
Suntem înconjurați de plastic. Multe dintre ambalajele produselor alimentare sunt din plastic, ambalajele produselor cosmetice și de îngrijire personală, la fel și multe eletronice sau mobilier. De-a lungul timpului au început să se folosească materiale naturale precum hârtie, sticlă sau bumbac care să înlocuiască plasticudăunător care a dus la o poluare extremă a mediului înconjurător.
Producția și ambalajele dermatocosmeticelor au un impact major asupra poluării. Din acest motiv, multe dintre firmele de cosmetice și dermocosmetice creează strategii și iau măsuri pentru a reduce acest impact. Uriage s-a angajat să proiecteze produse mai prietenoase cu mediul, în ceea ce privește ambalajele, să fie mai ecologice, să protejeze produsul și astfel să diminueze cât mai mult impactul asupra mediului, începând chiar din faza de producție.
Uriage trage un semnal de alarmă și te îndeamnă să ai grijă de tine, dar și de mediul înconjurător, alegând responsabil cele mai eficiente și prietenoase produse dermatocosmetice!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri