Comunicat de presă
Metropolitan Life lansează un proiect inedit, care prezintă perspectiva românilor asupra protecției în contextul actual, într-o serie de podcast-uri, împreună cu Raluca Anton, Doctor în Psihologie, și consultanți financiari în asigurări de viață, un demers nou pe piața asigurărilor de viață din România.
În linie cu misiunea companiei, mereu alături de clienții săi pentru a construi împreună un viitor mai încrezător, Metropolitan Life a realizat recent un studiu calitativ în 6 orașe ale țării prin care și-a propus să descopere perspectiva românilor asupra protecției în contextul actual, dar și, specific, asupra protecției financiare în situații neprevăzute.
Rezultatele studiului arată că românii asociază protecția cu siguranța, pacea, sănătatea și sentimentul de apartenență și sunt tot mai conștienți de importanța protecției financiare, toate evenimentele din ultimii ani făcându-i să se simtă mai responsabili pentru propria viață și pentru viitor. Conform studiului, la nivel individual, pentru români este important să existe un echilibru între viața personală și cea profesională, respectiv între sănătatea fizică și cea psihică. Totodată, pentru aceștia, familia reprezintă̆ o ancoră, un sprijin, dar în același timp o motivație și o responsabilitate.
Campania Să vorbim despre protecție vine ca răspuns la informațiile din studiu, fiind un demers în care psihologul Dr. Raluca Anton interpretează rezultatele cercetării, din perspectivă psihologică, și oferă informații despre ceea ce creează sentimentul de siguranță.
Astfel, în primul episod, descoperim asocierea protecției cu sentimentul de sprijin și apartenență în comunitate. Tot aici, Dr. Raluca Anton dezbate, alături de consultanții financiari în asigurări de viață, de ce un plan de protecție financiară vine în completarea sprijinului oferit de grupul social din care facem parte. În podcast-urile ce urmează, sunt abordate subiecte precum modul în care putem gestiona anxietatea în fața neprevăzutului, atât din punct de vedere emoțional cât și rațional, dar și modul în care se raportează la risc diferite tipologii de persoane și cum protecția financiară este piesa cheie care poate echilibra balanța atât pentru oamenii deschiși la risc, cât și pentru cei precauți. Totodată, în episoadele ce urmează vom descoperi cine este responsabil pentru protecția fiecăruia dintre noi, dar și cum să avem grijă de sănătatea noastră fizică și emoțională, o temă tot mai accesată pentru mulți români în ultima perioadă, astfel încât calitatea vieții să fie îmbunătățită pe termen lung.
„Ideea campaniei Să vorbim despre protecție a luat naștere din dorința Metropolitan Life de a fi constant aproape de oameni, de a le asculta perspectiva și răspunde nevoilor. Cu acest demers, punem în prim-plan ideea de siguranță și ce simt românii legat de protecția lor și a celor dragi, din perspectivă psihologică, oferindu-le soluții concrete, utile atât din punct de vedere emoțional, cât și rațional.”, spune Alexandra Sava, Cluster Head of Marketing Metropolitan Life Romania, MetLife HU, BU, UA.
„De cele mai multe ori, atunci când gândim campanii de comunicare, ne punem în locul consumatorului și încercăm să gândim mesaje cu care s-ar putea identifica. De data aceasta, însă, împreună cu Metropolitan Life, ne-am propus să căutam insighturile exact în rândul oamenilor, dar și să venim cu un conținut valoros care să răspundă întrebărilor, grijilor sau planurilor lor de viitor. Ne bucurăm că am fost în spatele acestei campanii pentru Metropolitan Life, un brand care demonstrează și de această dată că este cu adevărat alături de români.”, afirmă Simona Suman, MRM, Executive Creative Director, MRM Worldwide România.
„Stăm de vorbă zilnic cu consumatori de diverse produse și servicii și empatizăm cu nevoile lor. Ce ne bucură foarte mult din rezultatele studiului pe care l-am realizat împreună cu Metropolitan Life este că românii se raportează din ce în ce mai sănătos la protecția lor și a familiei lor. Și când spunem sănătos, ne referim la faptul că prevenția, prin accesarea diferitelor produse și servicii financiare, a devenit un comportament din ce în ce mai întâlnit, dinamica în modul în care românii se raportează la aceste soluții schimbându-se mult în ultimii ani.”, afirmă Lăcrămioara Loghin, Managing Director, Exact Business Solutions.
Seia de podcast-uri #SăVorbimDespreProtecție va fi promovată în mediul online pe Youtube, Facebook și Linkedin precum și pe landing page-ul campaniei https://www.metropolitanlife.ro/sa-vorbim-despre-protectie/.
Echipele responsabile pentru dezvoltarea și implementarea campaniei sunt:
Metropolitan Life:
Alexandra Sava – Cluster Head of Marketing Metropolitan Life Romania, MetLife HU, BU, UA
Andreea Matei – Integrated Marketing Senior
MRM Worldwide România:
Simona Suman – Executive Creative Director
Ana-Maria Ciobotaru – Group Creative Director
Delia Mija – Group Creative Director
Alina Calfa – Senior Art Director
Cosmina Chelariu – Senior Copywriter
Stefan Georgescu – Senior Strategist
Adrian Hincu – Regional Business Director
Ana-Maria Dumitrescu – Regional Account Director
Alexia Hagiesteanu – Senior Account Executive
Exact Business Solutions
Lăcrămioara Loghin – Managing Director
Julien Zidaru – Managing Partner
Ana Maria Sișu – Senior Qualitative Researcher
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri