Comunicat de presă
Capsulele sunt compatibile Nespresso®* și au acum un nou ambalaj inovator: realizat din resurse regenerabile, nu conține aluminiu, iar aroma este păstrată prin sigiliul special care protejează cafeaua de oxigen. Mai mult, capsulele pot fi aruncate direct la coș după utilizare.
Compania, cu tradiție în zona de servicii HoReCa, a intrat doar în urmă cu câțiva ani pe piața de retail cu produse de cafea boabe, măcinată și capsule de cafea. Rezultatele obținute arată o evoluție dinamică a acestui segment din portofoliului Julius Meinl. De exemplu, doar în primele 9 luni ale anului, compania a crescut valoric cu aproximativ 50% în comerțul modern, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Produsele Julius Meinl sunt disponibile pe rafturile marilor lanțuri de hypermarket-uri din toată țara, dar și online. Gama de retail include 6 sortimente de capsule de cafea, 6 sortimente de cafea boabe și 4 de cafea măcinată. Capsulele de cafea compostabile acasă sunt disponibile în următoarele variante pline de gust și aromă: Espresso Crema, Lungo Classico, Ristretto Intenso, Espresso Delizioso, Lungo Forte și Espresso Decaffeinato. Dintre acestea, Espresso Crema este sortimentul preferat de consumatori.
„Piața de consum de cafea acasă este foarte dinamică, iar pandemia a declanșat schimbări importante în acest sector. Știm că piața de cafea a scăzut cu 7% anul acesta, o scădere generată în principal de segmentul de cafea măcinată. Însă putem vedea o conversie în comportamentul de consum al cumpărătorilor și faptul că preferința pentru capsulele de cafea a crescut. Totodată, conform datelor pe care le avem, segmentul de capsule de cafea compatibile cu sistemul Nespresso® a crescut cu aproximativ 50% în primele 9 luni ale anului.” Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România
Capsulele de cafea Julius Meinl ce poartă ștampila ‚Back-to-nature’ pot fi achiziționate din marile lanțuri de hypermarket-uri, precum și online. Prețul mediu de vânzare în magazine este de 18 lei, însă în luna noiembrie cutiile de capsule pot beneficia de prețuri promoționale în magazinele unde sunt disponibile. Mai mult, consumatorii se pot înscrie la concursul Julius Meinl derulat în perioada 21 noiembrie 2022 – 4 ianuarie 2023, prin care pot câștiga una dintre cele 3 excursii de două persoane la Viena, prin achiziția unei cutii de capsule 100% biodegradabile.
„Ne-am dorit să le oferim consumatorilor chiar și mai mult într-o singură capsulă – gust, aromă, calitate – dar și posibilitatea de a crește gradul de sustenabilitate acasă. De aceea, am relansat gama de capsule 100% biodegradabile într-un nou ambalaj inovator și mai prietenos cu natura, care nu produce deloc deșeuri după utilizare. Capsulele pot fi aruncate la coș sau în compost după ce sunt folosite, fără grijă sau vinovăție.” – Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România
Mai multe detalii pot fi citite pe www.juliusmeinl.com/ro
*Această marcă aparține unei terțe părți care nu are legătură și nu este asociată cu Julius Meinl Group.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri