Comunicat de presă
Românii adoră combinațiile. „Să te descurci” e în ADN-ul nostru. Din dorința de a-i ajuta pe români în contextul actual, Kaufland România lansează serialul „Puși pe combinații”, care îi învață pe clienți cum să facă alegeri avantajoase la cumpărături.
Serialul va avea 5 episoade și fiecare dintre ele va promova o combinație valoroasă pe care clienții o pot face la cumpărături:
- Episodul 1 – Recondiționări: Episodul promovează ofertele de seară la fructe și legume, cu ajutorul unui combinator care recondiționează electronice stricate.
- Episodul 2 – Cryptomonede: Episodul promovează revista digitală cu ajutorul unui combinator care învârte cryptomonede zi de zi.
- Episodul 3 – Auto deal: Episodul îi învață pe oameni beneficiile produselor cu etichetă galbenă, cu ajutorul unui vânzător de mașini second hand.
- Episodul 4 – Amanet: Episodul pune în lumină oferta de 50%, la care oameni își pot lua produse 1+1 gratis. Episodul va fi prezentat de un amanetist.
- Episodul 5 – Feșăn: Episodul ne arată beneficiile Kaufland cardului, povestite de o iubitoare de haine.
Din distribuție fac parte actorii: Alex Bogdan, Nicu Banea, Cristian Balint, Gabi Costin și Luiza Stoica în rolurile principale, respectiv Crenguța Hariton, Cătălina Romaneț, Luca Petreșteanu, Victoraș Matei, Andrei Cristian Anghel și Paul Tripon în rolurile secundare.
„Trebuie să recunoaștem că românilor le plac combinațiile avantajoase în orice aspect al vieții de zi cu zi. Kaufland e locul unde ei pot găsi prețuri atât de mici încât să facă N combinații luate câte K. De aici ne-a venit ideea să le și arătăm clienților noștri, într-un mod umoristic și adaptat modului de comunicare în social media, idei de combinații 100% pe bune pe care oricine le poate face la cumpărături pentru un coș atât de ieftin. Personajele alese sunt reprezentate de actori talentați care aduc un plus de valoare proiectului”, a spus Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii vor fi difuzate integral pe canalul de YouTube Kaufland România la intervale de 2 săptămâni, de aceea compania invită publicul să se aboneze la canalul de YouTube Kaufland Romania și să dea click pe clopoțel pentru a urmări fiecare episod în parte, imediat ce se postează. Secvențe din cadrul episoadelor și conținut extra vor fi disponibile și platformele de social media ale Kaufland România: Facebook, Instagram și TikTok. Detalii despre proiect se regăsesc și pe site-ul Kaufland: kaufland.ro/pusipecombinatii.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară