Comunicat de presă
Având femeile în centrul modelului de afaceri, compania își menține angajamentul de a crea o lume mai bună pentru acestea, oferindu-le oportunități de creștere personală și profesională și investind în problemele cu impact asupra vieții lor.
„Din 1886, AVON abordează frumusețea în mod diferit, creând oportunități pentru ca reprezentanții săi să învețe și să se dezvolte în ritm propriu. AVON International continuă această moștenire, iar astăzi avem o rețea cu milioane de reprezentanți, în mare parte femei, ale căror nevoi și preocupări se află în centrul strategiei noastre de sustenabilitate. Pe măsură ce ne dezvoltăm afacerea, ne menținem angajamentul de a contribui la crearea unei lumi mai bune pentru femei, care este o lume mai bună pentru toți. Pe lângă oferirea de oportunități pentru femei, continuăm să abordăm problemele care contează pentru ele, cum ar fi violența domestică și cancerul de sân. În 2021, pentru a marca aniversarea noastră de 135 de ani, am anunțat un fond de 1.35 milioane dolari, destinat ONG-urilor care ajută femeile să construiască un viitor mai bun”, spune Angela Crețu, CEO AVON.
Raportul pune accent pe cele două direcții de sustenabilitate asumate de AVON: grija față de oameni și grija față de mediu.
„Nu vrem să fim doar cea mai bună companie de beauty din lume, vrem să fim cea mai bună companie de beauty pentru lume. Ca parte a rețelei Natura &Co, ne respectăm angajamentul față de Viață, prin grija pentru planetă și comunități și abordăm nevoile urgente ale ambelor, de la criza climatică, la probleme sociale precum egalitatea și incluziunea”.
CIFRE GLOBALE
GRIJA FAȚĂ DE OAMENI
52% dintre membrii seniori ai echipei sunt acum femei
3,9 milioane de dolari donate către servicii de sprijin pentru victimele violenței domestice
1,35 milioane de dolari strânse și donate adițional cu ocazia aniversării a 135 de ani
9,8 milioane de dolari donate către ONG-uri, adițional celor 1,1 miliarde de dolari strânse până în prezent
271.000 femei au fost ajutate grație granturilor și donațiilor către ONG-urile care abordează violența domestică
406.000 femei au fost ajutate datorită granturilor și donațiilor către ONG-urile care abordează cancerul de sân
GRIJA FAȚĂ DE MEDIU
4,6%* mai puține emisii de carbon de la an la an, depășind ținta de 3,5%
42%* mai puține deșeuri
12%* mai puțină apă folosită de la an la an
87%** ingrediente naturale
90% **ingrediente biodegradabile
80%**[i] ambalaje refolosibile, reciclabile sau compostabile
SPRIJIN PENTRU FAMILIA AVON DIN UCRAINA
Ca răspuns la războiul din Ucraina, AVON colaborează cu ONG-uri locale și internaționale precum Crucea Roșie, atât prin donații financiare, cât și prin oferirea de produse de îngrijire personală pentru refugiați.
„Am oferit, de asemenea, sprijin financiar și logistic asociaților noștri, inclusiv menținerea salariilor și asigurarea de fonduri suplimentare și câștiguri garantate pentru liderii de vânzări și managerii zonali. În urma suspendării inițiale a operațiunilor, am reușit să reluăm serviciile către reprezentanții noștri din Ucraina, ajutându-i să-și repună afacerile pe picioare. Modelul nostru de vânzare directă este crucial în vremuri în care economiile sunt sub presiune, deschizând oportunități de participare economică și conexiune între indivizi și comunități.”
Compania oferă acces la o linie telefonică gratuită 24/7, pentru consiliere și sprijin la distanță prin intermediul unei rețele de medici, în timp ce comunitățile AVON din țările vecine continuă să ajute oferind adăpost, ducând provizii la graniță și participând la proteste pașnice.
BUNĂSTAREA ANIMALELOR
Un alt punct important pe agenda AVON este legat de bunăstarea animalelor. Compania nu testează produse sau ingrediente pe animale nicăieri în lume. Mai mult, de 30 de ani, AVON militează pentru stoparea testării pe animale.
„În 2021 am lucrat alături de Dove, The Body Shop, PETA UK, CrueltyFreeEU, HSIEurope, Act4animalsEU și Coaliția Europeană pentru Stoparea Experimentelor pe Animale pentru campania Cosmetice Fără Cruzime. Am vrut să luăm măsuri când am auzit că Agenția Europeană pentru Produse Chimice (ECHA) solicită noi teste pe animale pentru ingrediente despre care se știe deja că sunt sigure. Milioane de animale ar putea fi supuse unor teste crude și inutile, cu excepția cazului în care acționăm acum pentru a opri acest lucru.”
Raportul complet, în limba engleză, poate fi consultat aici.
[i]* cifre Avon International
** cifre Avon Global
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri