Comunicat de presă
Un studiu realizat de AVON la nivel global[1], inclusiv pe România, arată că un procent uriaș de 98% dintre femei a fost afectat de criza costului vieții. Mai mult de jumătate dintre respondente sunt neliniștite cu privire la viitor (57%), iar peste o treime dintre ele se simt fără control în ceea ce privește finanțele (35%). De asemenea, 34% dintre femei consideră că nu pot oferi suficient sprijin material familiei.
PREȚUL CONTEAZĂ
În contextul actual, 92% dintre femei au declarat că au fost nevoite să renunțe la cheltuieli neesențiale, inclusiv la ieșirile în oraș, vacanțe, haine noi și manichiură. Peste o treime dintre acestea (38%) au renunțat la produsele semnate de brandurile preferate, în favoarea unor alternative mai convenabile.
Mai mult, un sfert dintre femei (25%) au renunțat la parfumuri, iar una din cinci nu a mai folosit produse de machiaj (22%) și de îngrijire a pielii (19%).
AVON creează produse de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Mai mult, cinci milioane de reprezentanți Avon din întreaga lume profită la maximum de oportunitatea de a comanda, de a cunoaște beneficiile produselor și de a se bucura de cadouri.
„În întreaga lume, femeile și familiile lor resimt presiunea creșterii costului vieții. Având în vedere că 98% dintre femeile din lume sunt afectate de acest aspect, trebuie să ne sprijinim reciproc așa cum putem. La AVON, avem o istorie îndelungată în a aborda diferit frumusețea. Creăm produse de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumuri de calitate superioară la prețuri accesibile și, totodată, oferim femeilor șansa de a-și transforma viața în bine, câștigând și învățând în propriul stil. Având în vedere că multe femei din întreaga lume caută modalități de a economisi și de a obține venituri suplimentare, sunt mândră să fiu parte a unui brand care le încurajează să pornească la drum ca antreprenori”, declară Angela Crețu, CEO AVON.
FEMEILE CAUTĂ SURSE DE VENIT SUPLIMENTAR
4 din 5 femei (80%) din întreaga lume se gândesc la o sursă suplimentară de venit pentru a face față creșterii costului vieții. În timp ce mai mult de jumătate dintre aceste femei (54%) are nevoie de o ocupație suplimentară pentru a contribui la plata facturilor, una din trei femei (36%) dorește să își poată permite mici răsfățuri, precum mesele în oraș, ieșirile la cafea și hainele noi. O cincime dintre femei (21%) își dorește să poată continua să își cumpere produsele de beauty preferate.
În acest context, AVON oferă o soluție atractivă și, pentru noua sa generație de Beauty Experts, aduce o serie de oportunități, pentru mai multă libertate financiară.
Printre acestea se numără digitalizarea serviciilor, care le permite reprezentanților să se conecteze cu ușurință cu clienții lor prin intermediul aplicației Avon On. De asemenea, AVON a creat un model de compensare personalizat, Avon Rewards.
ALEGEREA ÎNTRE CALITATE ȘI ACCESIBILITATE
Studiul Avon a scos la iveală concepția greșită frecventă conform căreia prețul produsului dictează calitatea acestuia.
Peste două treimi dintre femeile din întreaga lume (69%) cred că produsele de machiaj mai scumpe sunt de o calitate superioară. Acest procent crește la 71% pentru parfumuri și la 73% pentru produsele de îngrijire a pielii. Cu toate acestea, mai puține femei cred că aceeași regulă se aplică și în cazul hainelor (62%).
În încercarea de a nu renunța la micile plăceri ale vieții, aproape două treimi (59%) dintre femeile din întreaga lume au schimbat sau ar schimba produsele de machiaj, de îngrijire a pielii și parfumurile cu alternative mai convenabile.
ALTERNATIVE CONVENABILE, FĂRĂ COMPROMISURI
Schimbarea machiajului, a produselor de îngrijire a pielii și a parfumurilor cu alternative mai accesibile nu trebuie să însemne un compromis asupra calității. Facilitățile de cercetare și dezvoltare de ultimă generație create de AVON reunesc peste 1.000 de brevete și o echipă internă de peste 160 de oameni de știință de talie mondială și experți în inovație, dintre care peste 60% sunt femei.
Datorită produselor de înfrumusețare convenabile, Beauty Experții AVON au remarcat cum clienții lor au trecut de la branduri de lux la alternative mai accesibile, cum ar fi:
Apa de parfum Today.Tomorrow.Always – The Moment, o aromă creată de celebrul maestru parfumier francez Olivier Cresp, inspirată de puterea emoțiilor și amintirilor. 8 din 10 femei au spus că aroma este a unui parfum de lux, într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanți din Marea Britanie, 2022.
Rujul Ultra Lipstick este vândut la fiecare secundă la nivel mondial. Reformulat cu o culoare mai bogată și un confort mai cremos, formula îmbunătățită aduce un amestec exclusiv de uleiuri hrănitoare - astfel încât te puteți bucura de culoare, fără senzația de buze uscate. Cu 60 de nuanțe de mare impact, clienții nu trebuie să se limiteze la o singură nuanță.
Serul Anew Renewal Power este creat cu tehnologia exclusivă Protinol™, patentată la nivel mondial. Serul revoluționar a dovedit clinic că reface producția de colagen a pielii, oferind în același timp 7 beneficii puternice de combatere a semnelor îmbătrânirii pielii, în doar 7 zile.
[1] Studiul comandat de AVON a fost realizat de către compania de cercetare internațională Censuswide pe un eșantion de 8638 de femei de peste 16 ani din Brazilia, Italia, Marea Britanie, Filipine, Turcia, Polonia, România și Africa de Sud.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară