Comunicat de presă
Având sediul la Viena, waterdrop revoluționează industria băuturilor încă din 2016, prin platforma globală de hidratare și a băuturilor efervescente. Determinați să schimbe bazele unui ecosistem învechit, waterdrop® și Novak Djokovic au decis să-și unească vocile împotriva băuturilor nesănătoase îmbuteliate în sticle de plastic.
„A deveni un atlet nu înseamnă doar talent și antrenament, ci se bazează pe alegerile pe care le faci pentru propriul corp. A trebuit să cercetez mai multe domenii și să aplic cunoștințele dobândite în viața mea de zi cu zi. Un stil de viață sănătos include o hidratare corespunzătoare, fără concesii cu privire la impactul asupra mediului. Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee”, declară Novak Djokovic. „Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru alegerile mele ca atlet, figură publică și tată, și să nu mai promovez utilizarea oricăreia dintre aceste băuturi îmbuteliate.”
Waterdrop deja avea un nume în lumea sportului, devenind un standard pentru hidratare prin lansarea produsului waterdrop® Microlyte: o nouă capsulă efervescentă de stimulare a hidratării ce conține cinci electroliți și nouă vitamine. Spre deosebire de băuturile sportive tradiționale, waterdrop® Microlyte are o aromă naturală, nu conține zahăr sau cofeină și elimină deșeurile plastice, prin faptul că acestea se dizolvă în apă, fără a fi nevoie să fie îmbuteliate.
Inspirat de aceste inovații, waterdrop® își propune să creeze un grup de lideri autentici în jurul hidratării.
„Suntem încântați că Novak Djokovic, unul dintre cei mai mari jucători de tenis ai timpurilor și unul dintre cei mai respectați campioni în lumea sporturilor, se alătură echipei noastre în calitate de investitor și ambasador. Este o adevărată inspirație, nu doar pentru mine, ci pentru multe generații. Prin el, am întâlnit pe cineva dedicat cu adevărat planetei noastre, cu o înțelegere profundă a nevoii de hidratare. Dedicarea lui pentru un stil de viață sănătos și sustenabil se aliniază perfect cu misiunea noastră și suntem încrezători că, prin sprijinul lui, vom putea avea un impact real și vom revoluționa industria băuturilor răcoritoare”, declară Martin Murray, CEO și fondator waterdrop.
Compania austriacă îi susține deja pe Danielle Collins și Taylor Fritz, jucători de tenis americani, subliniind importanța unor ambasadori de brand devotați. Mai mult, waterdrop a inovat modul Fde hidratare în turneele ATP, eliminând utilizarea sticlelor de plastic. Novak Djokovic, cu o investiție de șapte cifre, se alătură waterdrop ca investitor și ambasador global al brandului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri