Comunicat de presă
Toate articolele lansate conțin între 20 și 24% fibră din alge marine SEACELL, o soluție inovatoare dezvoltată de compania SMARTFIBER ca răspuns la provocările climatice actuale. Utilizată în țesături, fibra SEACELL este blândă în contact cu pielea și menține un nivel optim de hidratare. Totodată, aceasta este prietenoasă cu mediul, complet biodegradabilă și provine exclusiv din resurse regenerabile.
Noua colecție se înscrie în seria proiectelor sustenabile promovate de companie de-a lungul timpului, din dorința de a proteja mediul înconjurător și a încuraja un comportament responsabil al consumatorilor, în această direcție. Selecția include articole de bază versatile pentru bărbați și femei, precum maiouri, lenjerie intimă și șosete.
„Colecția pe care o lansăm astăzi nu vine doar cu articole vestimentare confortabile și de calitate, care permit pielii să respire, ci aduce o inovație în domeniul sustenabilității, o zonă în care investim constant. Obiectivul Kaufland este ca, prin produsele și serviciile noastre, să ne ajutăm clienții să trăiască responsabil, cu grijă și respect pentru mediu și resurse”, a declarat Valer Hancaș, Director Corporate Affairs şi Comunicare la Kaufland România.
Drumul producției inovatoare: de la alge marine, la hainele din garderobă
Fibra SEACELL este realizată exclusiv din celuloză și alge, printr-un proces de producție ce necesită un consum redus de energie și resurse. Fibrele de celuloză și aditivii naturali se amestecă, folosind un proces brevetat la nivel mondial, rezultând produse ecologice și de calitate superioară.
Algele sunt uscate, apoi tocate grosier, măcinate și integrate uniform în fibra de celuloză, din care sunt ulterior fabricate articolele textile. Acestea sunt recoltate printr-un proces sustenabil: doar stratul superior din porțiunea regenerativă a algei este colectat, fapt ce permite plantei să se dezvolte în continuare. Algele sunt complet netratate, așadar proprietățile lor rămân neschimbate.
Noile articole din gamele Townland și Oyanda pot fi achiziționate exclusiv din rețeaua de magazine Kaufland România, de miercuri, 1 martie, în limita stocului disponibil.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri