Comunicat de presă
Prin lansarea GOOD Skin, alături de alte lansări programate pentru acest an, compania își propune să abordeze noi categorii de consumatori și să mențină evoluția business-ului pe un trend ascendent.
Astfel, la nivel de business, COSMETIC PLANT a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane RON, în creștere cu 8% față de anul anterior. În pofida unui context socio-economic dificil, compania estimează menținerea ritmului de creștere și în acest an, mizând pe abordarea unor noi segmente de piață și investind în noi lansări.
COSMETIC PLANT continuă să inoveze pe piața produselor cosmetice, prin știință și cercetare. Noua gamă GOOD Skin vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor de îngrijire a tenului, cu o rutină zilnică care asigură soluții personalizate, de la A la Z. GOOD Skin cuprinde 8 produse de îngrijire a tenului, cu o sortimentație de geluri, seruri și creme care oferă posibilitatea de a crea rutine zilnice dedicate unor nevoi specifice – de la hidratare, energizare, luminozitate, până la reducerea acneei sau prevenirea apariției ridurilor.
„Ținem pasul cu tendințele și remodelăm în permanență portofoliul nostru de produse, iar prin lansarea gamei GOOD Skin ne adresăm, în premieră, unui nou segment de consumatori, și anume tinerii, un public foarte bine documentat și atent la produsele de skin-care. Depășind momentul în care se concentrau pe make-up, aceștia sunt astăzi tot mai atenți la îngrijirea tenului și acordă un interes sporit ingredientelor active, ale căror beneficii le cunosc. Noua gamă a fost gândită să răspundă așteptărilor noii generații, produsele conținând ingrediente în trend pe targetul de vârstă, în formule unice, prin asociere cu plantele. Structura gamei oferă posibilitatea de a selecta produsele necesare pentru o rutină completă de îngrijire zilnică, în 3 pași, ambalajul oferind informații utile cu privire la produsele care pot fi folosite în fiecare pas al rutinei.”, a declarat Margareta Carp, Marketing Manager COSMETIC PLANT.
Potrivit acesteia, compania lucrează la formulările produselor din gamă și la testele de eficacitate pe produs încă din 2017, atunci când a și fost înregistrată marca GOOD Skin.
Gama este formată din Cleansing gel cu niacinamidă și Aloe Vera, patru seruri cu concentrații mari de ingrediente active - Soft Peeling Serum cu acid lactic, acid salicilic, acid hialuronic și extract de citrice; Hydra Filler Serum cu acid hialuronic, colagen și Aloe Vera; Energy Boost Serum cu cafeină, minerale și extract de cafea verde; Age Shiled & Glow Serum cu niacinamidă, retinol vegetal și extract de lămâie -, STOP Acne Gel cu niacinamidă, retinol vegetal și tea tree oil și două creme pentru față, cu conținut mare de ingrediente naturale - Hydra Boost Gel-Cream cu acid hialuronic și Aloe Vera și Protect & Mattify Cream cu retinol vegetal și extract de ceai verde.
Toate produsele din gama GOOD Skin sunt acum disponibile pe https://cosmeticplant.ro/, iar în curând vor fi și pe rafturile magazinelor din comerțul modern, precum și în farmacii și magazine naturiste.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri