Comunicat de presă
Brandul 4F în cea mai recentă campanie de imagine „Definește-ți jocul”, ne încurajează să descoperim activitățile fizice preferate și să ne bucurăm la maximum de acestea. Într-o campanie cu activări online și offline, 4F ne motivează să ne mișcăm în forma pe care o alegem, fără restricții, în propriile condiții. Fitness, drumeții, alergat sau poate dans sau mers cu rolele? Identifică-ți sportul favorit și bucură-te de el. Campania de lansare conţine un spot video, declinări în social media şi o componentă outdoor.
„Suntem conştienți că în ritmul agitat al zilelor noastre, antrenamentele sunt lăsate mereu pe plan secund. Prin campania Definește-ți jocul ne dorim să încurajăm mișcarea sub orice formă. Activitatea fizică este pentru toată lumea, indiferent de aspect, vârstă sau predispoziție. Sugerăm să experimentăm şi să ne distrăm mai mult, fără a fi atât de concentraţi numai pe recompense şi rezultate. Îi susţinem pe toţi, de la sportivi profesioniști, la persoane care tocmai își descoperă potențialul sportiv. Să ne definim propriul joc și să găsim ritmul potrivit”, adaugă Magda Warchol, directorul de marketing al brandului 4F.
Campania de marketing a inclus un spot publicitar și numeroase formate digitale, mai scurte. În clipuri, flashback-urile dinamice arată personaje de diferite vârste care practică activități sportive, fie în grup, fie individual. Pe lângă profesioniștii implicați în sporturi precum ciclismul sau yoga, sunt reprezentate totodată și persoane care patinează cu rolele, care dansează și care abordează mișcarea ca pe o formă de distracţie. Spotul a fost regizat de Ivan Bambalin, în timp ce conceptul creativ și producția au fost gestionate de către agenția „Visual Crafters”. Pozele au fost realizate de Kuba Dabrowski, iar fundalul pentru „Definește-ți jocul”, a fost peisajul urban al Atenei, Grecia.
Conceptul „Definește-ți jocul” susţine colecția de sport primăvară-vară, care include îmbrăcăminte pentru antrenament, yoga, alergare, drumeții sau îmbrăcăminte de plajă. În acest sezon debutează două linii noi în portofoliul mărcii- îmbrăcăminte pentru ciclism rutier și pentru ciclism montan (MTB), disponibile doar online. Indiferent de domeniu, brandul 4F susține orice formă de mișcare și descoperirea unor noi activități favorite.
Colecția este disponibilă în toate magazinele 4F și pe site-ul 4fstore.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri