Comunicat de presă
Grupul Rohlik investește continuu în reducerea amprentei de carbon a companiei, ajungând la finalul anului trecut la aproape 200 de mașini electrice, 1 milion de kilometri cu zero emisii în fiecare lună și 10-15% reducere a emisiilor de CO₂ datorită utilizării mai bune a mașinilor în cazul autovehiculelor standard.
După lansarea publică
Sustenabilitatea se află în ADN-ul grupului, astfel că Sezamo a salvat prin categoria Save food peste 35 de tone de mâncare și are în folosință în acest moment 11.000 de pungi reutilizabile, făcute din plastic reciclat. La asta se adaugă deja milioane de pungi de hârtie care au fost reciclate de către companie.
„Am intrat pe piața din România cu o misiune: să facem viețile oamenilor mai bune și să le oferim produse de calitate superioară, în cel mai scurt timp posibil. Au trecut mai bine de patru luni de la lansarea publică și observăm cu bucurie cum din ce în ce mai mulți clienți ni se alătură, comandă de la noi, ne scriu pentru a ne spune ce își doresc. Personal am gestionat deja sute de conversații cu clienții și vă pot spune că feedbackul lor este de neprețuit. Vom continua să surprindem, să evoluăm și să schimbăm lucrurile în bine”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Cel mai fidel client a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei. Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent considerabil de 80% și tot doamnele cumpără cele mai multe produse de brutărie și patiserie, mai exact 83% dintre clienții Sezamo de după lansarea publică.
„Avem o misiune și luăm lucrurile foarte în serios. Satisfacția clienților este prioritatea noastră și toate eforturile noastre se îndreaptă într-acolo. Am început prin a fi client loial în Praga și am vrut să aduc aceste servicii și românilor, iar acum mă bucur să văd că Sezamo înseamnă deja o echipă care se dezvoltă de la o săptămână la alta, pentru a oferi servicii fantastice oamenilor din București și Ilfov”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Obsesia pentru clienți se traduce și printr-o comunicare constantă cu aceștia, astfel compania a inițiat de la lansarea publică peste 34.000 de apeluri în care au solicitat feedback de la clienți. La capătul celălalt al firului, aproape 13000 de clienți au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere rețete și indicații de folosire pentru produsele mai exotice.
Sezamo oferă o selecție fantastică de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.
Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri