Comunicat de presă
În 2023, au fost recunoscute 135 de companii, din 19 țări și 48 de industrii.
Metodologie și punctaj
Bazat pe setul de date Ethics Quotient®, procesul de evaluare a celor mai etice companii din lume include peste 200 de întrebări privind cultura, practicile sociale și de mediu, activitățile de etică și conformitate, guvernanța, diversitatea și inițiativele care susțin un lanț valoric puternic. Procesul servește ca un cadru operațional pentru a capta și codifica practicile de vârf ale organizațiilor din toate industriile și din întreaga lume.
“Etica contează. Companiile care se angajează să respecte integritatea în afaceri prin programe și practici solide nu numai că ridică standardele și așteptările pentru toți, dar au și performanțe mai bune pe termen lung. În continuare, ne inspiră companiile premiate de World's Most Ethical Companies și dedicarea lor de a avea un impact real asupra partenerilor și de a demonstra un leadership exemplar bazat pe valori. Felicitări companiei L'Oréal pentru locul pe care îl ocupă în comunitatea World's Most Ethical Companies”, a declarat Erica Salmon Byrne, CEO Ethisphere.
“Faptul că am fost numiți una dintre cele mai etice companii din lume timp de paisprezece ani consecutivi reflectă dedicarea noastră de a căuta în permanență să ne îmbunătățim și angajamentul nostru continuu de a ne comporta cu integritate în interacțiunile cu partenerii și cu consumatorii noștri. Ne angajăm să oferim soluții inovatoare și sustenabile pentru a aborda provocările de mediu; să ne păstrăm angajații și comunitatea în care activăm în siguranță, să sprijinim cauze importante și, mai presus de toate, să ne desfăşurăm activitatea într-o manieră transparentă, la standarde etice ridicate", a declarat Vanya Panayotova, General Manager L'Oréal România & Adria-Balkans.
În 2000, L'Oréal a fost una dintre primele companii din Franța care a adoptat propriul Cod de Etică și care a desemnat, în 2007, un Chief Ethics Officer. Principiile etice – Integritate, Respect, Curaj, Transparență îi servesc companiei drept busolă pentru a acționa etic în fiecare zi. Iar pentru a răspunde tuturor întrebărilor referitoare la problemele etice care pot apărea în relațiile cu clienții, consumatorii, furnizorii, despre cum să fii exemplar atunci când vine vorba de etică sau ce trebuie făcut atunci când observăm un comportament care nu respectă cele 4 principii etice, L'Oréal organizează anual Ziua Eticii, când angajații din toată lumea pot vorbi online cu CEO-ul L'Oréal, precum și cu Directorul General local despre etică.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri