Comunicat de presă
Noua companie distribuitoare anunță noutăți și schimbări pozitive pentru brand ale cărui produse se vor regăsi curând la nivel național în farmacii fizice și online.
”Pentru ND Medhealth, 2023 este și va continua să fie un an al extinderii portofoliului atât cu branduri de renume internațional, precum APIVITA, cât și cu branduri proprii”, punctează Nikolas Kotzias, CEO & Founder ND Medhealth. ”Suntem extrem de onorați că rezultatele noastre și munca depusă pentru promovarea brandurilor dermatocosmetice a convins grupul PUIG, producătorul brandului Apivita, să acorde companiei ND Medhealth distribuția exclusivă a mărcii în România. Și veți vedea: istoria Apivita merge mai departe și abundă în noutăți și inovații”, punctează CEO-ul ND Medhealth.
Apivita este unul dintre cele mai renumite branduri de cosmetice care valorifică puterea produselor apicole și plantelor medicinale, îmbunătățite de cosmetologie verde de ultimă generație. Creat în urmă cu peste 40 de ani, APIVITA oferă soluții naturale și eficiente de înfrumusețare pentru față, păr și corp, îmbogățite cu ingrediente puternice din stup și flora grecească, produse ale căror formule sunt potențate de cele mai recente inovații științifice.
Toate produsele de înfrumusețare ale brandului APIVITA își datorează eficiența filosofiei APIVITA care stă la baza dezvoltării lor „de la sănătate la frumusețe“. Deci, ce înseamnă acest lucru? Fiecare dintre formulele cosmetice ale brandului este expresia „beauty“ a proprietăților terapeutice ale produselor apicole folosite: propolis, lăptișor de matcă și miere.
Cosmeticele Apivita conțin 85-100% ingrediente naturale și nu au în componență ingrediente controversate. Siliconii, parabenii, uleiurile minerale, propilenul glicolic, moscurile policiclice, nitromoscul, ftalații, ca și toate ingredientele care ar putea avea un efect nociv asupra sănătății mediului sunt eliminate din toate rețetele și formulele APIVITA.
Ia aminte! Începând cu finalul lunii martie, colecțiile brandului de frumusețe Apivita vor putea fi achiziționate atât online, cât și fizic din farmacii din întreaga țară.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri