Comunicat de presă
Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, PENNY și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.
Până la finalul acestui an, consumatorii pot aduce ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak , în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea în magazinele PENNY participante, la nivel național. Campania are și un mecanism promoțional, astfel că, pentru fiecare 5 ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher în baza căruia vor beneficia de un produs Activia de băut cu fructe la 320g, la cumpărături în toate magazinele PENNY. Regulamentul campaniei este disponibil aici.
Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse. Ambalajele produselor returnate de clienți trebuie golite de conținut, clătite și presate, în prealabil, urmând a fi preluate din magazinele PENNY de către societatea Vrancart, pentru reciclare. În cadrul edițiilor anterioare ale campaniei de colectare, numai în magazinele PENNY din București și Ilfov au fost reciclate aproximativ 12.000 de ambalaje Tetra Pak.
Pentru mai multe informații, puteți vizita website-urile www.danone.ro, www.penny.ro, și paginile de Facebook Danone România și PENNY Romania.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri