IN ACEST ARTICOL:

Colaborarea aduce o serie de activări, care vor avea loc între 3 și 6 august 2023, în cadrul celei de-a opta ediții a festivalului. În plus, participanții vor regăsi produsele lor preferate într-un restaurant de tip pop-up, concept adus de McDonald’s în premieră, la UNTOLD, încă de la ediția precedentă.

Comunicat de presă

McDonald’s România se alătură celei de-a opta ediții a Festivalului UNTOLD, care va avea loc în perioada 3-6 august 2023, marcând al doilea an consecutiv în calitate de partener al evenimentului. Deja parte a familiei UNTOLD, McDonald’s îmbogățește experiența participanților printr-o serie de activări neconvenționale și surprize, atât în spațiul festivalului, cât și în aplicația mobilă McDonald’s. În plus, și anul acesta participanții se vor putea bucura de produse din meniul McDonald’s într-un restaurant de tip pop-up și la punctele de vânzare special amplasate în festival.

„După colaborarea din 2022, suntem bucuroși să ne alăturăm din nou universului UNTOLD și să invităm participanții să petreacă momente magice în cadrul evenimentului. Anul trecut, parteneriatul nostru a dus la crearea primelor produse McDonald’s inspirate de un festival, înghețatele McFlurry™ Mystic și McFlurry™ Luna, iar la cornerul Mec le-am oferit tuturor celor prezenți prilejul să-și activeze creativitatea și să lase vibe-ul festivalului să îi inspire, pentru o ediție de neuitat. Și în acest an plănuim să creăm o serie de activări gândite special pentru a amplifica atmosfera UNTOLD și a complimenta gustul iconic McDonald’s.”, a declarat Irina Angelescu, Director Marketing Premier Restaurants România.

În 2022, peste 17.000 de persoane au participat la activările McDonald’s din cadrul evenimentului și s-au bucurat de produsele lor preferate, atât la cornerul Mec și în zona de lounge, cât și în primul restaurant de tip pop-up deschis de McDonald’s în România, în cadrul unui festival. Colaborarea cu UNTOLD a fost celebrată și prin lansarea a două noi sortimente de înghețată în ediție limitată, McFlurry™ Mystic și Luna, care au fost disponibile în trei zone diferite ale festivalului și în toate restaurantele McDonald’s din țară.

Totodată, participanții au putut explora jocuri interactive sau activări inedite și aceeași energie îi așteaptă pe festivalierii UNTOLD și în 2023, în zona de Food Court și în cornerul Mec, unde vor putea savura produsele lor preferate, unde se vor putea distra sau relaxa.

„Parteneriatul cu McDonald’s a fost și este, în continuare, unul foarte important pentru noi. Ne-a bucurat să vedem o sinergie, încă de la prima colaborare, între două branduri puternice, care au realizat lucruri inedite împreună. Pe lângă cornerul Mec, amenajat în spiritul UNTOLD, am dezvoltat cele două ”magic products”: înghețatele McFlurry™️ Mystic și McFlurry™️ Luna, de care publicul s-a bucurat pe toată perioada verii. Am apreciat încrederea și curajul partenerului de a-și lua Mec „ținuta de UNTOLD”, deoarece, cu cât un brand este mai integrat în universul magiei, cu atât feedback-ul festivalierilor este mai bun. În final, totul este pentru și despre UNTOLDERS.”, a declarat Flavia Gherman, Head of Partnerships UNTOLD.

UNTOLD reunește în 2023 peste 200 de artiști consacrați pe cele șase scene, transformând centrul orașului Cluj-Napoca într-unul din cele mai așteptate evenimente muzicale ale anului. Printre artiștii anunțați pentru această ediție a festivalului se află David Guetta, Armin van Buren, Imagine Dragons, Martin Garrix, Salvatore Gannaci, Alesso, KSHMR și mulți alții, iar sute de mii de persoane din întreaga lume sunt așteptate să participe la eveniment. Peste 360.000 de fani au participat la festivalul UNTOLD în 2022.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri