Comunicat de presă
Poate ziua de 26 aprilie a început într-un mod obișnuit pentru fiecare dintre noi, cu aceleași task-uri și obiceiuri din viața de zi cu zi. Însă, finalul acesteia a fost unul complet diferit și superb. A fost momentul în care peste 200 de oameni relevanți în industria creativă au făcut cunoștință cu Club Originals.
O campanie care îmbină decenii de moștenire a unui stil cu adevărat clasic cu un twist surprinzător, Club Originals este despre un sentiment de new nostalgia, care transmite frumusețea fuziunii dintre tendințele moderne și accentele fine ale anilor '80, '90 și 2000. Dedicată în mod special artiștilor și creatorilor emergenți ce sunt parte din generația Z, campania pune în lumină creativitatea și efervescența ce se creează atunci când libertatea de exprimare, explorarea identităților fluide și mixul stilistic inedit sunt lăsate să remodeleze normele culturale.
În cadrul evenimentului, invitații au avut ocazia să experimenteze spiritul rebel și alternativ Club Originals printr-o serie de activări, care mai de care interesante. Mai mult de atât, muzica și dansul au conturat o atmosferă plină de energie, unde networking-ul și exprimarea sinelui creativ au fost laitmotive. Pe lângă asta, cei prezenți au avut ocazia să descopere cele 3 perechi emblematice adidas Originals: Rivalry, Superstar și Gazelle.
Rivalry și-a câștigat popularitatea pe terenul de baschet în anii '80, devenind ulterior o emblemă în lumea skaterilor și punkerilor, fiind o pereche OG pe care trebuie să o ai în garderobă. Superstar sunt sneakerșii care schimbă lumea printr-un stil clasic și o siluetă de neegalat, unde shell toe-ul specific emană unicitate și îndrăzneala de a fi complet diferit. Nu în ultimul rând, Gazelle se remarcă prin caracterul versatil, silueta emblematică și libertatea stilistică pe care o oferă, contribuind la o transformare constantă a normelor culturale.
Piese selectate din colecția adidas Originals sunt disponibile în magazinele adidas din toată țara.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri