Lewis a putut fi văzut purtând tricoul Rugby din colecția capsulă Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY, în timp ce George a purtat tricoul Baseball, varianta în alb, Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY.
Colecția Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake a fost lansată în Miami cu o serie de activări care consolidează conexiunea dintre lumea sportivă a curselor și lumea modei, oferind în același timp o platformă comunităților subreprezentate.
Aliniindu-se la valorile programului People’s Place, o inițiativă Tommy Hilfiger care își propune să ofere oportunități comunităților subreprezentate din industria creativă, trei talente BIPOC de la Creatives Want Change (CWC) au fost invitate să participe la cursa din 7 mai. Danae Harrison, Dayne Thompson și Donald Whorley de la CWC au lucrat îndeaproape cu fondatorul Awake, Angelo Baque, pe grila înainte de cursă, explorând modul în care evoluează colaborarea, de la concept la producție.
Tommy Hilfiger de asemenea a fost anunțat că va participa la cursă, un fan de o viață al Formulei 1. Marca lui omonimă are o istorie unică în echipele sponsorizate de Formula 1 încă din anii '90, creând colecții capsule cu legende ale sportului, sfidând convențiile cu activări de parteneriat originale și proiectând colecții inspirate de pistă.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TommyxMercedesF1xAwake și @TommyHilfiger.
UNDE: MIAMI GRAND PRIX
CÂND: 6 Mai, 2023
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate