Aflată la cea de-a doua ediție, New Legacy Challenge este o competiție de design dezvoltată printr-un parteneriat între Tommy Hilfiger’s People’s Place Program și Harlem’s Fashion Row (HFR). Creată pentru a oferi sprijin în carieră și acces comunităților subreprezentate în modă, New Legacy Challenge celebrează vocile unei noi generații de designeri BIPOC.
Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020 ca o platformă pe trei piloni din dorința de a promova reprezentarea diverșilor lideri din modă și din industriile creative. Cu accent pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului, oferirea accesului în carieră și leadership-ului în industrie, programul urmărește să realizeze schimbări consistente, pe termen lung. Programul își ia numele de la primul magazin Tommy Hilfiger care a fost deschis în 1969 în orașul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spațiu dedicat pentru ca oameni din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de artă, muzică, modă și cultura pop. Modelat de revoluția culturală din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei, a încurajat exprimarea de sine autentică și a contestat normele sociale. În acest spirit a fost fondat și va continua să se extindă noul Program People’s Place.
Pentru mai informații vă rugăm să accesați: https://tom.my/tommy-x-harlems-fashion-row
CINE: Yara Shahidi a purtat o cămașă albă din bumbac, cu nasturi, din colectia Primăvară 2023 TOMMY HILFIGER, pantaloni din denim lejer, cu monogramă, și cravată asortată din denim cu monogramă.
UNDE: New York, New York
CÂND: Miercuri, 24 Mai, 2023
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice