CP
Noua unitate SMYK va fi deschisă pe 31 mai, în Slobozia Value Center (Șoseaua București-Contanța nr. 3K), unde ocupă o suprafață de 360 mp. Prin deschiderea unui nou magazin, SMYK All for Kids își consolidează poziția în zona de sud-est a țării, unde retailerul polonez are în prezent trei magazine, în Constanța, Brăila și Galați.
Noua unitate are o suprafață de 360 mp și o echipă de șase angajați pregătiți să ofere părinților cele mai bune sfaturi și sugestii în ce privește achizițiile pentru copii.
Mai mult, cu ocazia inaugurării, magazinul din Slobozia Value Center va găzdui o campanie de reduceri de până la 50% la articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și jucării selectate, în limita stocului disponibil, în perioada 31 mai – 05 iunie.
„Putem spune că, prin deschiderea acestui magazin, sărbătorim Ziua Copilului făcând un cadou extrem de util părinților din Slobozia și din împrejurimi: o gamă variată de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării și accesorii pentru cei mici, la prețuri rezonabile. Părinții obișnuiesc să pună copiii pe primul loc, oderindu-le tot ceea ce este necesar pentru dezvoltarea lor sănătoasă și armonioasă. Iar prin prețurile accesibile pe care le practicăm, dar și prin campaniile de reduceri pe care le organizăm, dorim să susținem eforturile tuturor părinților în acest demers. Prin deschiderea magazinului din Slobozia venim și mai aproape de familiile din sud-estul țării, punându-le la dispoziție cele mai căutate și utile produse pentru copii”, a declarat Sorin Stancu, director general SMYK All for Kids România.
După cum și-a obișnuit publicul, oferta noului magazin SMYK All for Kids Slobozia include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club, până la articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, produse cosmetice etc.
De asemenea, un segment important al ofertei SMYK îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât cele produse sub brand propriu, SMIKI, cât si cele aparținând unor mărci globale cunoscute, precum LEGO, Mattel, Hasbro etc.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri