Comunicat de presă
Ciuc Radler® își propune să fie una dintre băuturile preferate ale noii generații și să pornească distracția, oricând, oriunde și cu oricine. Pentru Gen-Z, distracția este, de multe ori, un subiect planificat - care vine sub eternul „atunci când...”. Auzim des „atunci când vom merge la festival, atunci când vom da un party, atunci când vom merge în vacanță”. De multe ori, planificarea distracției este încă o anxietate pe care tinerii o resimt în contextul unei vieți aglomerate și alerte.
Ca și catalizator al distracției de zi cu zi, Ciuc Radler® începe comunicarea pe o nouă platformă „Ia-ți Doza de FUN”, primul flight de comunicare având startul în luna aprilie. Însă vara se anunță foarte fun, odată cu lansarea noului Radler® cu Pepene și Coacăze Negre. Aceasta este o inovație locală și completează portofoliul de brand, care include acum 4 variante, toate cu 0.00% alcool.
„Noua platformă e inedită și de o bucurie contagioasă. Incercăm să nu ne luăm atât de tare în serios, să creăm și să propagăm distracția în tot ceea ce facem. De aceea, Ciuc Radler® vrea să aducă o doză de fun – atât prin produs, cât și prin comunicare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
Astfel, vara Radler® va fi trăită sub #OSăFiePepene – pentru că urmează o comunicare 360 intensă, la finalul căreia toate echipele implicate se vor răcori cu un Radler®. Campania include un nou spot TV, unde consumatorii vor descoperi două personaje surprinzătoare.
Alături de noul spot TV, Ciuc Radler® și-a schimbat comunicarea în social media și va lansa un proiect realizat alături de creatori de conținut GenZ. DZF va fi o serie de conținut plin de umor, o adevărată doză de distracție. Mai mult, Ciuc Radler® a planificat proiecte speciale outdoor, activări și promoții în trade, dar și prezența la Electric Castle, unul dintre cele mai hot festivaluri locale.
Așadar, vara cu Radler® #OSăFiePepene.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice