Tommy Hilfiger anunță noul parteneriat dintre Tommy Hilfiger și Disney cu ocazia sărbătoririi a 100 de ani Disney. Pentru prima dată, Mickey și prietenii intră în lumea minunată a stilului prep universitar, apărând în produsele clasice de arhivă TOMMY HILFIGER. Îndrăgitul personaj și amicii săi, inclusiv Minnie Mouse, Pluto, Goofy, Donald Duck și Daisy Duck, sunt desenați în stilul manga, specific cunoscutelor desene japoneze. Colecția s-a lansat la nivel global pe 1 iunie 2023, cu stiluri pentru bărbați, femei și copii.
„O aniversare emblematică, un brand emblematic și o colaborare cu personajele lor cele mai emblematice – nu există o modalitate mai bună de a vă alătura fanilor din întreaga lume pentru a sărbători cea de-a 100-a aniversare Disney”, a spus Tommy Hilfiger. „Asocierea lui Mickey și prietenii săi cu ADN-ul brand-ului TOMMY HILFIGER a fost una dintre cele mai distractive colaborări ale noastre de până acum. Este o ediție de colecție a produselor noastre clasice prep preferate.”
„Disney și TOMMY HILFIGER sunt două brand-uri îndrăgite care au influențat cultura la scară globală”, a declarat Tasia Filippatos, președinte, Disney Consumer Products, Games and Publishing. „Colecția Disney x Tommy este o adevărată sărbătoare a 100 de ani Disney și prezintă creativitatea și esența narativă pentru care sunt cunoscuți atât Disney, cât și TOMMY HILFIGER.”
Realizată cu măiestrie riguroasă și detalii incredibile, colecția Disney x Tommy reimaginează produsele clasicele prep cu modele și imprimeuri ludice. Colecția păstrează spiritul jovial al lui Mickey și include stiluri de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii, fiecare prezentând reinterpretarea în stilul manga a emblematicelor personaje Disney. Așteptați-vă să întâlniți abordări pline de viață ale tricoului de rugby, pantalonilor chino și blazerului, cu detalii ce includ imprimeuri jacquard ale unei monograme TH reinventate și silueta inconfundabilă a lui Mickey. Manga Mickey este o prezență veselă integrată în dunga semnătură Ithaca pe cămăși și rochii tip cămașă, în timp ce imprimeurile pe toată suprafața respectă arta orginală ale artiștilor Disney cu pete de cerneală și schițe desenate manual. Imprimeul cu buline și Minnie Mouse aduce un nou suflu tricoului de cricket și puloverului țesut.
Acest parteneriat surprinde pasiunea îndelungată a lui Tommy Hilfiger pentru colaborarea cu figuri emblematice ale culturii pop a căror influență se întinde pe generații. În România colecția este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER și TOMMY HILFIGER KIDS din Băneasa Shopping City și pe tommy.com.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind
#TommyHilfiger, #DisneyxTommy, și @TommyHilfiger.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri