Comunicat de presă
Produsele participante au fost evaluate din perspectiva inovației, atractivității și intenției de cumpărare. Conceptul “Votat Produsul Anului®” evidențiază și premiază inovația, criteriile de selecție a produselor participante la competiție fiind extrem de stricte.
Lansată în România la începutul verii 2022, Carlsberg LUMA este o bere blondă fabricată printr-o metodă inovatoare, Dry Hopping, care presupune adăugarea hameiurilor în berea proaspătă prin infuzare la rece, după procesul de fermentare, efectul fiind accentuarea aromelor de hamei în berea finală. Cele trei tipuri de hamei folosite au proprietăți unice, cărora li se datorează notele fine de citrice, aroma distinctă și gustul desăvârșit, oferind consumatorilor experiențe senzoriale revoluționare.
„Progresul continuu, inovația şi calitatea fac parte din ADN-ul brandului Carlsberg, inovaţia fiind pilonul pe care am pus accent când am lansat Carlsberg LUMA și pe care am mizat atunci când am înscris produsul Carlsberg LUMA în această competiție care premiază performanța. Titlul obținut poziționează Carlsberg LUMA pe primul loc în preferințele consumatorilor din mediul urban și confirmă încă o dată maturizarea pieței și atracția din ce în ce mai puternică a consumatorilor pentru calitatea ingredientelor din produsele pe care le aleg, dorința de varietate și de a experimenta gusturi noi, Carlsberg LUMA fiind un produs prin excelență inovator și surprinzător”, spune Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.
Laboratoarele Carlsberg sunt recunoscute ca lider mondial în cercetarea științifică din domeniul berii, revoluționând, de-a lungul celor 175 de ani de activitate, această industrie prin tehnici inovatoare, cum este și metoda Dry Hopping, prin care este realizată berea Carlsberg LUMA.
Competiția “Votat Produsul Anului®” se află la a 14-a ediție în România, iar câștigătorii au fost desemnați în urma unui studiu de piaţă realizat online de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, dintre care 6447 au participat în studiul dedicat mărcilor naționale. Studiul a avut loc în perioada 10 Martie – 03 Mai 2023.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară