Comunicat de presă
Spotul TV îl are în centru pe Daniel Buzdugan, cu care brandul colaborează încă de anul trecut, iar comunicarea este centrată pe mesajul de vacanță în Grecia: consumatorii află că fiecare linguriță din gama de iaurturi cu specific grecesc îi duce mai aproape de Grecia, una dintre destinațiile de concediu preferate de români.
Campania se desfășoară între 22 mai și 17 iulie, iar mixul de comunicare al campaniei cuprinde: instore (materiale de comunicare), OOH, digital (postări în social media susținute și de Daniel Buzdugan și campanii media) și TV, cu un spot care poate fi urmărit aici:
KV-ul de campanie este unul inedit, fiind realizat în urma unui photo shooting, în care echipa a surprins conceptul folosind efectul Tiny Planet. Astfel, KV-ul îl prezintă pe Daniel Buzdugan deasupra globului pământesc și transmite consumatorului mesajul că poate primi ca premiu întreaga Grecie.
Echipa OXYGEN:
Cosmin Baba – Creative Director
Agatha Müler – Group Creative Director
Andrei Mihăilescu – Group Creative Director
Magdalena Cernat – Group Account Director
Alina Mocanu – Senior Account Manager
Georgiana Bălan – Account Executive
Teodora Țeican – Senior Social Media Manager
Aura Crăciun – Social Media Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară