Comunicat de presă
Campania se desfășoară în colaborare cu asociația non-guvernamentală People in Need, activă în 30 de țări, care oferă ajutor în peste 50 de țări din Europa, Asia și Africa. Aceasta se diferențiază prin spiritul umanist, libertate, egalitate și solidaritate. People in Need ajută, în primul rând, persoanele afectate de dezastre naturale, război și pe cele care trăiesc în sărăcie. De asemenea, se angajează să lupte contra problemelor de lungă durată, cum ar fi educația și asistența medicală inaccesibile și de proastă calitate sau degradarea mediului.
„Cu noul nostru recipient, Ocean Bottle, în ediție limitată, ne vom concentra asupra unuia dintre proiectele noastre de dezvoltare pentru a sprijini îmbunătățirea existenței resurselor de apă potabilă, deoarece fără apă nu există viață. Vom dona 10% din prețul fiecărei sticle borosilicate Ocean vândute pentru construirea de fântâni în țările din lumea a treia, unde această resursă este rară sau chiar inexistentă. Primul și cel mai dificil pas este conștientizarea existenței acestei nevoi. De aceea, dorința noastră este de a implica direct cât mai mulți consumatori în sprijinirea proiectului”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Sticla în ediție limitată, cu un design marin captivant, scoate în evidență cele două idei principale ale campaniei: încurajarea consumului de apă și evitarea poluării oceanelor. Fiecare detaliu al acestei sticle este special creat pentru a oferi o experiență aparte. Fabricată din sticlă borosilicată rezistentă, recipientul va păstra la temperatura ideală orice băutură.
Cu 71% din suprafața Pământului acoperită de ocean, acesta este o resursă valoroasă care oferă o serie de servicii esențiale pentru comunitățile umane. De la atenuarea condițiilor meteorologice extreme până la producerea oxigenului pe care îl respirăm, de la generarea alimentelor pe care le consumăm până la capacitatea sa de a stoca excesul de dioxid de carbon pe care îl generăm, oceanul joacă un rol vital în echilibrul și sustenabilitatea planetei noastre.
Astfel, Waterdrop, prin parteneriatul cu organizația People in Need, oferă o soluție inovatoare pentru a face o schimbare reală. Compania demonstrează că poate fi o forță pozitivă în lupta pentru protejarea mediului și îmbunătățirea vieților celor care au nevoie de ajutor.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri