CP
Aproape în unanimitate, participantele la sondaj consideră că zâmbetul influențează starea de spirit (98%), în timp ce 93% sunt de părere că zâmbetul poate spori în foarte mare măsură nivelul încrederii în sine. 6 femei din 10 nu sunt însă mulțumite de nuanța dinților, iar mai mult de jumătate (63%) și-au albit dinții sau iau în calcul o asemenea procedură.
Întrebate care este primul lucru pe care îl observă atunci când se întâlnesc pentru prima dată cu cineva, 77% dintre respondente au răspuns „expresia facială, respectiv zâmbetul”, în timp ce 12% remarcă „vestimentația”. Totodată, când vine vorba de cât de important este un zâmbet alb și strălucitor pentru a avea un aspect fotogenic în fotografii, 88% dintre femei consideră că este important și foarte important, în timp ce 12% consideră că zâmbetul alb este puțin sau deloc important pentru aspectul fotogenic în fotografii.
În ceea ce privește frecvența vizitelor la dentist, 3 femei din 4 ajung la dentist cel puțin o dată pe an, fie pentru tratamente de profilaxie dentară, respectiv detartraj și periaj profesional (79%) și pentru tratamentul cariilor dentare (68%). Lista celor mai comune proceduri efectuate de către respondente este completată de tratamentul ortodontic și proceduri de estetică dentară (15%).
“Ne-am dorit să aflăm dacă zâmbetele ne pot influența starea de spirit și care sunt atributele unui zâmbet frumos. Ne-am îndreptat atenția spre doamne, spre un eșantion reprezentativ de peste 400 de femei de toate vârstele și, împreună, am demonstrat că zâmbetul este primul lucru pe care îl observăm atunci când ne întâlnim cu cineva. Vizitele regulate la dentist sunt esențiale în profilaxia dentară și ne bucurăm să observăm că igiena orală este un aspect tot mai important pentru majoritatea respondentelor. Totodată, analizând atât rezultatele sondajului, cât și topurile noastre de vânzări, dominat de sistemul de albire personalizat Opalescence 16%, remarcăm interesul tot mai crescut pentru estetica dentară. Zâmbetul este o expresie a frumuseții și a încrederea în sine, iar estetica dentară oferă soluții inovatoare pentru zâmbete care să impresioneze”, precizează Mihaela Radu, co-fondator Diviodent, companie care deține DentalMall.ro.
6 femei din 10 nu sunt mulțumite de nuanța dinților
Potrivit sondajului demarat de DentalMall.ro, 6 femei din 10 nu sunt mulțumite de nuanța actuală a dinților. Dacă 35% dintre participantele la sondaj sunt decise să-și albească dinții, 28% încă studiază dacă să apeleze la această procedură, în timp ce un sfert dintre respondente și-au albit dinții cel puțin o dată.
Întrebate care sunt așteptările în urma unei proceduri de albire dentară, aproape jumătate (48%) dintre respondente au răspuns „dantura să capete un aspect proaspăt și natural”, în timp ce mai mult de un sfert (26%) se așteaptă „să fie un proces rapid și ușor, cu rezultat vizibil imediat”, iar 20% dintre respondente „să fie o tehnică non-invazivă”.
În ceea ce privește cele mai comune mituri și prejudecăți care circulă despre albirea dentară, 40% dintre participantele la sondaj au răspuns că cel mai adesea au auzit că „albirea este scumpă”, un procent similar au indicat ca prejudecată „albirea dentară este periculoasă”, în timp ce un sfert dintre respondente au răspuns „procedura este dureroasă”.
“Așa cum ne așteptam, atunci când vorbim de zâmbete reușite, pe lângă expresivitatea zâmbetului, printre cele mai comune caracteristici rămân dinții îngrijiți, curați, imaculați, în timp ce forma, simetria ori alinierea sunt caracteristici mai puțin importante. Puterea zâmbetelor este imensă și prin toate demersurile și acțiunile noastre, îi încurajăm pe oameni să zâmbească larg și să-i molipsească și pe alții cu zâmbetele lor. Continuăm să demontăm mituri și prejudecăți despre albirea dentară și îi îndemnăm pe toți cei ce își doresc să apeleze la aceste proceduri- iar conform rezultatelor sondajului nostru sunt mulți- să se informeze corect, de la specialiști, și să știe că atât timp cât este efectuată corect, procedura de albire nu trebuie nici să doară, nici să fie invazivă ori periculoasă în vreun fel, ci din contră, este o procedură simplă, cu rezultate remarcabile”, spune Diana Baltac, co-fondator Diviodent.
Albirea dentară este o opțiune tot mai populară pentru îmbunătățirea zâmbetului, percepție confirmată și de participantele la sondaj. „Da, albirea dentară este o opțiune din ce în ce mai populară pentru a-ți îmbunătăți zâmbetul” au răspuns aproape 70% dintre ele, în timp ce 6% consideră că albirea dentară rămâne o tehnică populară doar în rândul celebrităților.
Pastele de dinți profesionale de albire, cele mai cunoscute soluții de albire dentară
Dacă un sfert dintre respondente nu cunosc tehnici și soluții de albire dentară, la întrebarea „Ce soluții de albire cunoașteți?”, o treime dintre respondente au indicat ca răspuns „sistemele de albire profesionale” (32%), în timp ce „benzile de albire din comerț” sunt cunoscute de 37% dintre participantele la sondaj. Pastele de dinți profesionale rămân însă cele mai populare soluții pentru albire, fiind cunoscute de mai multe de jumătate dintre respondente (52%)
Întrebate dacă au apelat sau au în plan să apeleze la procedura de albire dentară, pentru ce tehnică de albire dentară ar opta, 6 femei din 10 au indicat ca răspuns „albirea dentară în cabinetul stomatologic”, în timp ce albirea efectuată „acasă cu ajutorul kiturilor și sistemelor de albire recomandate de medicul stomatolog” este o opțiune aleasă de o treime dintre respondente (32%).
Despre Diviodent
Diviodent este distribuitor de consumabile și sisteme de albire dentară pentru cabinetele stomatologice și persoane fizice și unic importator Ultradent Products în România. Diviodent deține magazinul online www.DentalMall.ro, unde clienții pot accesa cele mai performante sisteme de albire dentară de la Opalescence.
Diviodent este activ pe piața din România din 2004 și este condus de antreprenoarele Diana Baltac și Mihaela Radu.
Diviodent realizează distribuția consumabilelor, prin 2 căi principale. Astfel, pe segmentul B2B, furnizarea consumabilelor pentru cabinetele stomatologice se face în principal, prin rețeaua specializată de distribuitori, construită și consolidată de-a lungul celor 20 de ani de activitate. În urma evenimentelor de promovare adresate consumatorului final ponderea vânzărilor online pe site-ul dentalmall.ro este in creștere semnificativă.
*Sondaj derulat online, la nivel național, în perioada 5 mai-5 iunie 2023, pe un eșantion de 428 de femei de toate vârstele, categoriile de vârstă predominante fiind 35-44 ani (48%), 25-34 ani (29%) și 45-54 ani (16%)
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri