CP
Nestlé pune la dispoziția consumatorilor săi, pe lângă rețetele clasice, noi variante în gama NESCAFÉ Barista Style Ready to Drink: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano. Fiecare produs are un gust delicios și echilibrat, fiind creat din boabe de cafea de calitate atent alese și, în funcție de variantă, lapte și combinații de arome.
Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și pe baza expertizei Nestlé în cafea. Noile rețete NESCAFÉ Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii NESCAFÉ în segmentul Ready to Drink și oferă o experiență răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go.
”NESCAFÉ Barista Style introduce noua platformă creativă și strategică a brandului NESCAFÉ, „Make your world”, care îi ajută pe iubitorii de cafea din întreaga lume să-și găsească inspirația și energia pentru a deveni ei înșiși schimbarea pe care o doresc în lume. Produsele Ready to Drink NESCAFÉ vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern și atrăgător care te îmbie să descoperi și să încerci diverse gusturi și arome ale cafelelor din noua gamă”, spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe, Nestlé.
Segmentul Ready to Drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022)[1]. Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%[2].
Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei[3].
Consumatorul obișnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii.
[1] NielsenIQ volume data in Total Romania, MAT Sept'22
[2] NielsenIQ volume data in Total Romania, MAT Sept'22
[3] NielsenIQ Cup U&A FY 2021 și Concept Screener UK/DE/SP July 21
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri