Comunicat de presă
De 30 de ani, AVON a pus capăt testelor pe animale în țările în care își desfășoară activitatea și a continuat să susțină metodele alternative pentru testarea produselor. Astăzi, obținerea aprobării Leaping Bunny reprezintă un moment important pentru brand, subliniind angajamentul său față de bunăstarea animalelor și dorința de a răspunde cerințelor tot mai crescute ale consumatorilor pentru produse etice și cruelty free.
Primele game de produse AVON care au primit deja aprobarea Leaping Bunny sunt Fragrance, Avon Care și Anew, iar compania se angajează să obțină aprobarea pentru toate celelalte game de produse în termen de 12 luni.
Programul Leaping Bunny al Cruelty Free International este singurul standard pentru produsele care nu sunt testate pe animale, care impune implementarea din partea brandurilor a unui sistem de monitorizare a furnizorilor, verificarea lanțului de aprovizionare până la nivelul producătorului de ingrediente, respectarea unei politici de date limită fixe și acceptarea unor audituri independente periodice pentru a asigura conformitatea continuă. Acest standard depășește cu mult legile care restricționează testarea pe animale și reprezintă un angajament serios pentru a pune capăt suferinței animalelor.
Din 2017, Leaping Bunny a înregistrat o creștere de 190% a numărului de branduri care au solicitat aprobarea, ceea ce demonstrează că cererea globală a consumatorilor pentru produse cruelty free are un impact asupra modului în care operează brandurile.
"Sunt încântată să anunț parteneriatul nostru cu AVON. Să lucrăm cu ei pentru a contribui la încetarea testelor pe animale pentru produsele cosmetice și să declarăm că gamele lor de parfumuri, Avon Care și Anew au fost aprobate oficial în cadrul programului Leaping Bunny reprezintă o adevărată piatră de hotar pentru brandul global. Aștept cu nerăbdare continuarea parteneriatului nostru pentru a aproba întreaga gamă de produse AVON în următoarele 12 luni. Bine ați venit în familia Leaping Bunny!", a declarat Michelle Thew, director executiv al Cruelty Free International.
"În calitate de brand cu un angajament de lungă durată de a face lumea mai bună pentru toți, sunt mândră să anunț parteneriatul AVON cu Cruelty Free International, care se bazează pe angajamentul nostru de 30 de ani pentru bunăstarea animalelor", a adăugat Angela Crețu, CEO AVON.
Avon continuă să rămână la vârful industriei cosmetice, oferind produse de înaltă calitate și cruelty free. Prin acest parteneriat, AVON demonstrează angajamentul său continuu de a aduce schimbări pozitive în lumea cosmeticelor și de a promova un viitor mai bun pentru toți.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri