Comunicat de presă
Artiștii care au urcat pe scenele UNTOLD au avut la dispoziție un meniu tailor-made creat de echipa Flavours, în vreme ce Stradale a furnizat hrana pentru echipa de organizarea festivalului, iar publicul larg s-a putut delecta cu preparatele de la Pop-Upul Bruto, din zona Fantesia.
În perioada 3-6 august, peste 250 de artiști naționali și internaționali au fost prezenți alături echipele lor la UNTOLD, inclusiv nume celebre precum Imagine Dragons, Martin Garrix, unul dintre cei mai populari DJ din lume, French Montana, David Guetta sau Armin van Buuren, iar Flavours a acceptat provoarea de a crea un meniu tailor-made, adaptat cerințelor fiecărui artist, păstrând însă nota tradițională a anumitor preparate autohtone, pentru o experiență culinară completă.
Pentru sutele de mii de participanți prezenți în cele 4 zile de festival, UNTOLD a creat Food
Court-ul Fantesia, găzduind, pe lângă sesiuni de live cooking, propriul food corner pentru echipa de suport, aflat în grija Stradale. În total, Stradale a asigurat hrana pentru aproximativ 7.000 de persoane timp de 20 de zile, incluzând perioada de pregătire și demontare a set-up-ului, cu un record de 700 de persoane pe zi.
„Provocările lansate de echipa Untold pentru noi, echipa Flavours, sunt în fiecare an o bucurie.
Să servim atât de mulți oameni, cu concepte atât de variate – de la meniu gândit ca un perfect bite, aici mă refer la cateringul pentru artiști –până la preparate care pot fi mâncate cu ușurință chiar la o plimbare prin festival – meniul pentru Pop-Up-ul Bruto – și până la cele create pentru a da energie echipei care a muncit aproape 24/7 - meniurile din Stradale – sunt un lucru absolut firesc pentru noi. Cu asta ne ocupăm dintotdeauna, iar faptul că putem face asta împreună cu partenerii de la UNTOLD este un mix perfect“, a declarat Chef Foa.
Fiecare dintre meniuri a fost construit îmbinând gusturi comune cu ingrediente surpriză, astfel încât să răspundă așteptărilor fiecărui participant la festival, pentru a transforma mâncarea într-un punct de atracție și într-o poveste memorabilă. Printre preparatele vedetă pentru echipă s-au numărat, și de data aceasta, tradiționalele sarmale și mititeii, dar și rețetele de porchetta, slow cooked pork leg sau eclerele cu cremă de fistic, care au fost extrem de apreciate. La artiști s-a remarcat o cerere tot mai mare pentru mâncarea vegană, iar câștigătoare la categoria cereri minimaliste a fost o comandă de baby spanac... simplu.
“UNTOLD este un partener alături de care, de peste cinci ani, construim experiențe tot mai spectaculoase. Ei pentru oamenii care vin în festival, noi pentru cei care urcă pe scenă, dar și pentru cei care ajută la toată această desfășurare de forțe. Anul acesta, întreaga echipă de bucătari din Cluj – din toate locațiile pe care le avem aici – a fost implicată în proiect. Vorbim de peste 30 de persoane care au lucrat 7 din 7 pentru a livra o experiență unică, peste 20 de ospătari și event manageri. Noutatea acestui an a fost că am adăugat în festival un nou brand din grup: restaurantul Bruto. Și, ținând cont de planurile noastre pentru 2024, la anul vom veni cu alte multe nouătăți“, a declarat Constantin Covaliu, Managing Partner Flavours West.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice