Comunicat de presă
Rezultatele analizei arată că există o scădere semnificativă de aproximativ 20% a activității fizice în timpul verii, vârful sezonalității fiind înregistrat în lunile ianuarie, februarie și martie, pe fondul stabilirii rezoluțiilor pentru noul an, urmat de perioada de toamnă, cu precădere în lunile octombrie și noiembrie. Această tendință poate avea un impact semnificativ asupra stării generale de sănătate și condiției fizice a indivizilor, întrucât o pauză prelungită în exercițiile regulate poate duce la deteriorarea condiției fizice și a stării generale de bine, potrivit studiilor recente publicate în revista "Journal of Sports Science & Medicine".
În plus, un raport comun al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) sugerează că o creștere a activității fizice ar putea preveni mii de decese premature în UE și ar economisi anual miliarde de euro din cheltuielile cu asistența medicală.
„Dorim să subliniem că bunăstarea noastră nu intră în vacanță. Pe parcursul sezonului estival, există o varietate de opțiuni pentru a face mișcare, cum ar fi exercițiile în sala de fitness, yoga, înotul și drumețiile în aer liber. Încurajăm fiecare individ să mențină un nivel de activitate constant, astfel încât să își păstreze sănătatea și vitalitatea”, a declarat Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.
De asemenea, SanoPass a observat o creștere a interesului din partea companiilor de a sprijini un stil de viață activ în rândul angajaților lor. Într-o evoluție pozitivă, din ce în ce mai multe companii încep să ofere abonamente de fitness sau alte facilități legate de activitatea fizică ca beneficii oferite în cadrul pachetului extrasalarial. În contextul în care "well-being"-ul devine o temă tot mai importantă în cadrul organizațiilor, SanoPass încurajează acest tip de angajament și promovează beneficiile unui mediu de lucru sănătos și activ.
Principalele orașe în materie de cerere a serviciilor de fitness rămân București, Cluj, Brașov, Craiova și Iași, românii fiind dispuși să investească în sport un buget mediu lunar de 190 de lei.
„Cifrele din portofoliul nostru arată că Brașovul este un oraș în care oamenii consumă servicii de fitness peste media națională, înregistrând aproximativ 10 intrări în medie per abonat versus 7.5 – 8 la nivel național”, a subliniat Andrei Vasile.
Comunitatea SanoPass by Medlife se bucură de o diversitate de participanți formată preponderent din 33% femei și 67% bărbați cu o medie de vârstă de 29 de ani. Utilizatorii SanoPass se mențin activi, mergând în medie de 8 ori pe lună la sala de fitness, ceea ce reflectă dorința lor de a-și îmbunătăți sănătatea și condiția fizică.
În continuarea angajamentului său de a facilita accesul la un stil de viață sănătos, SanoPass oferă soluții flexibile pentru fiecare individ prin intermediul rețelei sale de aproape 400 de săli de fitness partenere. Achiziția din 2022 de către MedLife a consolidat poziția companiei și a extins oferta de servicii, reafirmând angajamentul său de a oferi o experiență de fitness de calitate, indiferent de sezon.
Prin abordarea sa centrată pe sănătate și bunăstare, SanoPass rămâne unul dintre liderii în industria abonamentelor de fitness, încurajând activitatea fizică constantă și sprijinind un stil de viață sănătos. Compania continuă să ofere sprijin membrilor săi și publicului larg, încurajând fiecare persoană să devină activă și să înțeleagă beneficiile unui regim regulat de exerciții fizice.
Foto fr si main: BearFotos /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri