Comunicat de presă
Magazinul Viggo găzduiește o expoziție unică în România, în cadrul căreia vizitatorii vor putea admira cei trei pantofi de competiție, câștigători ai "World Championships of Shoemaking 2023", din cadrul London Super Trunk Show.
Traseul internațional al pantofilor de pe podiumul de la Londra se oprește și în România între 29 august și 2 septembrie 2023, pentru o expoziție temporară găzduită de Viggo, devenind astfel un punct de reper pe harta bespoke a lumii alături de locații din Paris, Londra, New York, Tokyo, Beijing, Shanghai și Melbourne.
Organizată de Justin FitzPatrick (The Shoe Snob) și Jesper Ingevaldsson (Shoegazing), competiția “World Championships of Shoemaking 2023” a reunit pantofi de competiție realizați de branduri sonore sau creatori indpendenti. A IV-a ediție a evaluat gradul de dificultate, execuție și estetică a creațiilor celor mai importanți creatori de pantofi din lume, urmând ca trio-ul câștigător să parcurgă un turneu mondial de prezentare. Tema Campionatului din acest an a fost Clasicul Balmoral Negru.
Vicecampionul român Victor Vulpe, câștigătorul medaliei de argint, și-a dovedit măiestria prin crearea unei adevărate opere de artă – gheata lucrată manual, a fost deosebit de apreciată în ansamblu, dar și prin forma echilibrată a calapodului. Impresionantă pentru juriu a fost și densitatea cusăturii ce prinde talpa (30 de pași pe inch), caracteristică ce stabilește un nou record în domeniu. Distincția primită de artistul român la Campionatul Mondial confirmă maturitatea sa profesională, plasându-l în elita mondială a încălțămintei de lux.
Proiectul expozițional va fi găzduit între 29-31 august în Flagshiop Store Viggo din Bulevardul Lascar Catargiu 2 si va continua pe 1 și 2 septembrie în magazinul Viggo din Băneasa Shopping City. Vizitatorii vor putea privi de aproape aceste adevărate capodopere, iar cei cu adevărat pasionați pot să stea de vorba direct cu artistul Victor Vulpe, ce va fi prezent în prima zi a expoziției în centrul comercial.
“Gheata prezentată la Londra e închisă în partea de sus cu limba, care e mult mai lungă, și care e cusută de fețe. Se pare ca nu toți membrii juriului de la Londra au înțeles dificultatea metodei, ba chiar nici nu au observat că ar fi ceva ciudat la gheata mea. Cu toate astea, a impresionat ansamblul și forma echilibrată a calapodului. Mă așteptam să fie greu de „citit” gheata, de aceea am încercat să creez un ansamblu irezistibil în primul rând. Dar, ca orice orice produs de lux, personalizarea nu cunoaște limite, iar controlul devine total asupra creației finale. Din acest motiv ne-a atras conexiunea dintre încălțămintea handmade, croitoria bespoke și istoria ambianței Viggo Flagship Store încărcate de creativitate”, a declarat vicecampionul Victor Vulpe.
Ionuț Marin, CEO Viggo, completează: “Suntem încântați să facem parte din turneul internațional al pantofilor bespoke de top. Cunoaștem foarte bine valoarea unei opere ce lasă stilul să se manifeste liber pentru a îndeplini orice exigență. Am învățat de la cele mai prestigioase școli de croitorie din Italia și Anglia să lăsăm o amprenta personală pe modelul imaginat de purtător. Zi de zi ducem mai departe tradiția bespoke prin țesături emblematice precum colecția ING. Loro Piana & CO, disponibilă integral în România exclusiv la Viggo.”
Viggo este un brand românesc, renumit pentru colecțiile sale de haine bărbătești bespoke, ready-to-wear și made-to-measure și este prezent cu ateliere și magazine în București (flashship store pe Lascăr Catargiu 2, în Băneasa Shopping City și în Afi Palace Cotroceni), și alte 4 magazine în țară (Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Târgu-Mureș), dar și internațional, având un atelier în Londra, Regatul Unit și unul la Chișinău, în Republica Moldova.
Absolvent al Facultății de Artă și Design din Timișoara, Victor Vulpe devine un artist vizual complet trecând de la pictură la arta realizării obiectelor din piele. De aproape 15 ani s-a specializat în a lucra manual în întregime pantofi unici prin formă, materiale și design. Cunoașterea purtătorului final dictează personalizarea obiectului creat sub marca Victor Vulpe. Această relație absolut necesară se conturează de la măsurătorile inițiale, desen, calapod până la probe și justifică fiecare linie, structură sau aspect. Această experiență emoțională respinge șabloanele și ilustrează un concept propriu, de obicei prin două culori sau o cromatică de contrast.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară