Comunicat de presă
Persil, brand-ul dedicat sustenabilității și inovației, în parteneriat cu Asociația Let's Do It Romania, au lansat o amplă campanie de curățare a Lacului Bicaz de deșeurile care amenințau frumusețea naturală a unuia dintre cele mai pitorești locuri din România.
Cu un an în urmă, Persil și-a asumat o promisiune fermă: să curețe deșeuri de pe suprafața și malurile Lacului Bicaz, alături de echipa Let's Do It Romania. Pentru a contribui la crearea unui mediu înconjurător mai curat, consumatorii au fost implicați direct în campania de protejare a mediului înconjurător demarată de Persil și Let’s Do it Romania. În perioada 1 octombrie - 30 noiembrie 2022, fiecare achiziție a unui produs Persil a susținut această inițiativă CSR. În urma campaniei, a fost donată suma de 16.560 euro către Let's Do It Romania pentru această cauză.
Timp de două zile, pe 16 și 23 septembrie, un număr de 1023 de saci de deșeuri, au fost colectați de pe malurile lacului Bicaz de aproximativ 338 de voluntari dedicați, cărora li s-au alăturat 40 de angajați ai Henkel Romania. Această inițiativă de curățare a beneficiat de sprijinul autorităților, în special al al Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și a Administrației Naționale Apele Române. Până la finalul anului 2023 mai sunt planficate și alte acțiuni de curățare a Lacului Bicaz.
"Cu mândrie și satisfacție, anunțăm că am reușit să îndeplinim angajamentul nostru de a curăța suprafața și malurile Lacului Bicaz de deșeuri din plastic la care se adaugă deșeuri din aluminiu, sticlă și plastic de pe suprafața și malurile Lacului Bicaz. În data de 23 septembrie, evenimentul a început la ora 10:00 și a avut loc cu sprijinul autorităților, în special al Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și a Administrației Naționale Apele Române și cu implicarea voluntarilor dedicați, care au muncit neîncetat timp de aproximativ 7 ore, cu o pauză de doar 40 de minute (pentru masa de prânz). Totodată, alături de noi, au participat și încă două organizații de mediu", a declarat Anamaria Hâncu, co-fondator al Let's Do It Romania.
"Scopul nostru a fost clar: să curățăm o cantitate cât mai mare de deșeuri din plastic de pe suprafața și malurile lacului și să restituim acestui loc frumusețea și splendoarea sa naturală. Eforturile susținute ale echipei Henkel, împreună cu voluntarii motivați, au dus la colectarea și eliminarea cu succes a deșeurilor, fiind o demonstrație clară a angajamentului nostru de a construi un viitor mai curat și mai sustenabil pentru toți. Credem cu tărie că am transmis un mesaj puternic și am inspirat mai mulți oameni să se alăture acestei cauze nobile", a afirmat Carmen Odoroaga-Barbu, Brand Manager Persil.
Persil este un brand dedicat sustenabilității și inovației. Formula inovatoare Persil conține 92% ingrediente biodegradabile. Acesta ajută și la reducerea consumului de energie datorită eficienței la temperaturi scăzute. De asemenea, toate ambalajele Persil sunt reciclabile atunci când sunt sortate adecvat, iar obiectivul pe care brandul îl urmărește este să crească utilizarea de plastic reciclat în ambalajele lor în următorii ani.
Prin această inițiativă, Persil și Let's Do It Romania au demonstrat că acțiunile concrete pot schimba în bine viitorul mediului și ne încurajează pe toți să ne implicăm în protejarea planetei!
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice