Primark lansează campania de conștientizare a cancerului de sân, inclusiv o donație de 1 milion de lire sterline către organizațiile caritabile de luptă împotriva cancerului

IN ACEST ARTICOL:

Primark susține și anul acesta luna conștientizării și prevenției cancerului mamar și lansează în luna octombrie cea mai recentă colecție de haine inspirată din experiența persoanelor care au suferit de cancer de sân și concepută special pentru acestea.

Comunicat de presă

Aflată la cea de-a treia ediție, colecția include 32 de de piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte și produse de înfrumusețare din două game: gama post-operatorie, care include produse specializate dezvoltate pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, și gama de solidaritate, o colecție menită să sensibilizeze și să crească nivelul de conștientizare și prevenție a cancerului mamar în rândul clienților.

Pe lângă lansarea noii colecții, Primark donează în total 1 milion de lire sterline organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Aceasta este cea mai mare donație făcută vreodată de Primark către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului și face parte din angajamentul companiei de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. La Primark a început campania de Crăciun You Bring the Joy PRISA lansează campania Informare, apoi suplimente alimentare și platforma educativă www.infosuplimente.ro Primark lansează colecția de primăvară în colaborare cu Rita Ora

Gama post-operatorie a fost dezvoltată pentru a oferi ajutor și confort și include lenjerie de corp specializată și piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte. Produsele au fost concepute cu ajutorul celor mai recente inovații în materie de producție, fiind gândite să compenseze efectele secundare ale tratamentului și intervenției chirurgicale, cum ar fi sensibilitatea sporită, bufeurile și inflamația. Caracteristicile produselor specializate includ opțiuni de închidere cu fermoar frontal, structuri fără fir metalic și buzunare pentru proteze.

Colecția include sutiene post-operatorii de tip braletă cu detalii delicate din dantelă și un sutien tricou fără fir metalic, disponibil în culorile gri și crem. Noutățile gamei din acest an sunt sutienul sport post-operator și costumul de baie și bikini post-operator. Cu prețuri începând de la 25 de lei, colecția este de la 1 octombrie în magazinele selectate și va rămâne disponibilă pe tot parcursul anului.

Rita Ora x Primark: Primark lansează o colecție pentru festivalurile verii împreună cu Rita Ora Primark Presents Rita Ora: Primark marchează un an de colaborare cu Rita Ora și lansează o nouă colecție de toamnă Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice

Gama de solidaritate din acest an cuprinde produse pentru petrecerea timpului liber, inclusiv tricouri, îmbrăcăminte pentru noapte și lenjerie intimă, și este disponibilă pe toată durata lunii octombrie, cu prețuri începând de la 20 de lei. O noutate în acest an este hanoracul supradimensionat, Snuddie, roz și trei dintre cele mai populare produse de înfrumusețare Primark cu o ediție specială de culoare roz – primer-ul hidratant îmbogățit cu vitamine, luciul de buze cu strălucire intensă și spray-ul de hidratare. Mai mult de jumătate din întreaga colecție este realizată din materiale reciclate sau obținute din surse sustenabile.

Donația de 1 milion de lire sterline din acest an va fi direcționată către creșterea gradului de conștientizare a importanței autoexaminării și către susținerea cercetării și a serviciilor de top pentru femeile afectate de cancer mamar.

Primark reduce emisiile de carbon la numai trei ani de la publicarea angajamentelor de sustenabilitate pentru 2030 Primark present Paula Echevarría - Noua colectie de toamna/iarna 2024 Primark donează peste 1 milion EUR organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului de sân

Maciej Podwojski, Director Vânzări ECE în cadrul Primark, a declarat: „Prin lansarea acestei colecții dorim să sprijinim femeile care luptă cu efectele cancerului de sân și să le susținem în activitățile lor zilnice. De asemenea, ne dorim să creștem gradul de conștientizare cu privire la prevenție, riscuri și sprijinul de care au nevoie persoanele care trec prin astfel de experiențe. Sunt încântat că am ajuns la cea de-a treia ediție, deoarece inițiativa demonstrează angajamentul pe termen lung al Primark de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.”

Clienții vor putea vizualiza întreaga gamă pe website-ul Primark începând cu 1 octombrie și vor putea verifica disponibilitatea produselor înainte de a se îndrepta spre magazinul lor preferat.

Primark anunță un nou parteneriat pentru a dezvolta programele de training în design circular din cadrul companiei PRIMARK A DESCHIS PRIMUL SĂU MAGAZIN ÎN TIMIȘOARA, ÎN IULIUS TOWN Primark colaborează cu Victoria Jenkins pentru lansarea unor noi colecții de modă adaptabilă în magazinele sale

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri