Comunicat de presă
Aflată la cea de-a treia ediție, colecția include 32 de de piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte și produse de înfrumusețare din două game: gama post-operatorie, care include produse specializate dezvoltate pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, și gama de solidaritate, o colecție menită să sensibilizeze și să crească nivelul de conștientizare și prevenție a cancerului mamar în rândul clienților.
Pe lângă lansarea noii colecții, Primark donează în total 1 milion de lire sterline organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Aceasta este cea mai mare donație făcută vreodată de Primark către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului și face parte din angajamentul companiei de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.
Gama post-operatorie a fost dezvoltată pentru a oferi ajutor și confort și include lenjerie de corp specializată și piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte. Produsele au fost concepute cu ajutorul celor mai recente inovații în materie de producție, fiind gândite să compenseze efectele secundare ale tratamentului și intervenției chirurgicale, cum ar fi sensibilitatea sporită, bufeurile și inflamația. Caracteristicile produselor specializate includ opțiuni de închidere cu fermoar frontal, structuri fără fir metalic și buzunare pentru proteze.
Colecția include sutiene post-operatorii de tip braletă cu detalii delicate din dantelă și un sutien tricou fără fir metalic, disponibil în culorile gri și crem. Noutățile gamei din acest an sunt sutienul sport post-operator și costumul de baie și bikini post-operator. Cu prețuri începând de la 25 de lei, colecția este de la 1 octombrie în magazinele selectate și va rămâne disponibilă pe tot parcursul anului.
Gama de solidaritate din acest an cuprinde produse pentru petrecerea timpului liber, inclusiv tricouri, îmbrăcăminte pentru noapte și lenjerie intimă, și este disponibilă pe toată durata lunii octombrie, cu prețuri începând de la 20 de lei. O noutate în acest an este hanoracul supradimensionat, Snuddie, roz și trei dintre cele mai populare produse de înfrumusețare Primark cu o ediție specială de culoare roz – primer-ul hidratant îmbogățit cu vitamine, luciul de buze cu strălucire intensă și spray-ul de hidratare. Mai mult de jumătate din întreaga colecție este realizată din materiale reciclate sau obținute din surse sustenabile.
Donația de 1 milion de lire sterline din acest an va fi direcționată către creșterea gradului de conștientizare a importanței autoexaminării și către susținerea cercetării și a serviciilor de top pentru femeile afectate de cancer mamar.
Maciej Podwojski, Director Vânzări ECE în cadrul Primark, a declarat: „Prin lansarea acestei colecții dorim să sprijinim femeile care luptă cu efectele cancerului de sân și să le susținem în activitățile lor zilnice. De asemenea, ne dorim să creștem gradul de conștientizare cu privire la prevenție, riscuri și sprijinul de care au nevoie persoanele care trec prin astfel de experiențe. Sunt încântat că am ajuns la cea de-a treia ediție, deoarece inițiativa demonstrează angajamentul pe termen lung al Primark de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.”
Clienții vor putea vizualiza întreaga gamă pe website-ul Primark începând cu 1 octombrie și vor putea verifica disponibilitatea produselor înainte de a se îndrepta spre magazinul lor preferat.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri