Comunicat de presă
În esență, aceasta transpune conceptul de work-life balance în realitatea actuală. Astfel, MODIVO ne reamintește o serie de valori atemporale - pasiunea, echilibrul vieții și căutarea fericirii, indiferent de vremurile și realitatea din jurul nostru. În cadrul campaniei, styling-ul are un caracter mai puțin formal, iar minimalismul a primit un nou sens - în conformitate cu tendința quiet luxury.
Separarea este punctul de plecare pentru noua campanie MODIVO. Influențată de serialul TV "Severance", aceasta explorează o nouă perspectivă asupra conceptului de echilibru între viața profesională și cea privată într-o lume în care mediul online domină. Creatorii campaniei, prin intermediul fotografiilor și al unui film plasat într-o atmosferă distopică, reflectă consecințele produse de afișare identității într-un context digital. Este posibil să ne păstrăm individualitatea într-o lume care glorifică comportamentul corporatist atât în viața de zi cu zi, dar mai ales în online?
Anxietatea este un sentiment care anunță necunoscutul, ne influențează deciziile și ne controlează emoțiile. Referitor la lumea modei, aceasta a fost întotdeauna o mare sursă de inspirație. Prin intermediul stilisticii monocrome și al culorilor închise, campania face aluzie la estetica lui Yohji Yamamoto și Rick Owens într-o manieră ludică.
Construit în jurul unei nuanțe de negru profund, styling-ul, la fel ca în Matrix, răspunde la întrebarea: suntem reali sau căutăm să ne prefacem conform online-ului? Ne creăm propriul stil, inclusiv la birou? Look-urile campaniei răspund tendințelor de hiper-simplificare și brutalism. "Când am creat styling-ul, am încercat să mențin austeritatea și "impersonalitatea" care sunt foarte evidente în serialul Severance", spune Marta Zaczyńska, stilista campaniei. ”În același timp, am introdus în mod subtil culoarea, care apare sub forma dresurilor roșii de sub costume sau sub forma gulerului verde care se ivește de sub paltoane. În conceperea ținutelor, ne-am inspirat din cea mai puternică tendință a ultimului sezon - "quiet luxury”. Acesteia i se potrivesc cel mai bine culorile precum negrul - un simbol al eleganței, minimalismului și simplității, bleumarin - o culoare asociată cu siguranța, griul - un simbol al deschiderii către comunicare, și bejul - o culoare care inspiră încredere.”
Costumele, un element de bază al esteticii business, au fost interpretate într-un mod complet nou. Nu numai că au devenit o oglindă a stilului celor care le poartă, dar, de asemenea, într-un mod subtil și dezinvolt, au exprimat personalitatea și nevoile lor, ascunse sub aparențele corporatiste. Astfel, modelele ”sparg” dress code-ul rigid prin croieli discrete și, de asemenea, prin mici detalii care completează ținutele și le conferă un nou sens.
Descoperă mai multă inspirație din punct de vedere vestimentar pe modivo.ro, în magazinele staționare MODIVO și în aplicație.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară