IN ACEST ARTICOL:

Compania va investi peste 530 000 de euro în trei noi magazine, în extinderea portofoliului de produse și servicii, în activități de marketing și în dezvoltarea competențelor echipei de consultanți.

Comunicat de presă

Secom® Healthcare, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă, va investi și în 2023 peste jumătate de milion de euro în rețeaua proprie de retail, pentru a fi mai aproape de oamenii care își doresc un stil de viață sănătos și pentru a-i susține cu un portofoliu integrat de produse și servicii superioare.

Compania a deschis recent o noua locație în Promenada Mall din Craiova, iar în noiembrie va mai lansa alte două locații în București și Constanța, Secom® Retail ajungând la 17 locații până la finalul anului. Dincolo de extinderea rețelei de magazine la nivel național, Secom® Retail va introduce în portofoliu noi produse și servicii, iar în acest sens o parte din investițiile planificate pentru 2023 sunt direcționate și către dezvoltarea capabilităților echipei de consultanți.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Secom® sărbătorește 20 de ani de încredere  Secom® Healthcare Group publică al II-lea raport de sustenabilitate: progrese și noi obiective de dezvoltare durabilă Calendarul Lavazza 2025, realizat de tânărul talentat Omar Victor Diop, explorează conceptul de blending

În prezent, Secom® ofera consumatorilor din magazinele sale două mari avantaje: acces la întreg portofoliul de peste 700 de produse premium, de la suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente funcționale, la produse ecologice de îngrijire personală și cosmetice naturale, dar și acces gratuit la servicii de consultanță în fitoterapia științifică, oferite de specialiști cu experiență în domeniul medical. Cei 53 de consultanți din rețeaua de retail Secom® sunt absolvenți ai facultății de farmacie sau biologie ori au activat ca farmaciști sau asistenți medicali. Aceștia dispun de expertiza necesară pentru a oferi recomandări avizate și documentate, astfel încât consumatorii Secom® să poată alege informat produsele cele mai potrivite nevoilor lor.

Tchibo Brands lansează brandul de cafea Eduscho Ce tipuri de bijuterii pot fi transmise din generație în generație 20 de ani de Töpfer în România: creștem generații în armonie cu natura

Magazinele reprezintă pentru noi mai mult decât un spațiu comercial, sunt o platformă educațională și de relaționare cu consumatorii noștri, care ne ajută să ducem mai departe misiunea Secom de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. De aceea, este extrem de important ca, dincolo de portofoliul extins de sute de produse premium, să oferim vizitatorilor din magazinele noastre și parteneri avizați de discuție, empatici și deschiși să îi sprijine în călătoria lor spre un stil de viață mai sănătos. În ultimii 10 ani, în magazinele Secom® am oferit peste 175.000 de ore de consultanță. Vom continua acest demers educativ și vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse și servicii superioare pentru o viață echilibrată ” spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.

Poezii Mihai Eminescu - Capodopere ale literaturii române Editura Paul Editions lansează o carte document: „Inegalabilul Davila” - Povestea legendară a părintelui medicinei românești Gheorghe Dinică, un monstru sacru al scenei și al ecranelor, dispărut pentru totdeauna. A fost respins de 3 ori la Teatru și s-a căsătorit abia la 60 de ani

Până în septembrie 2023, Secom® Retail a înregistrat o creștere de aproape 70% a vânzărilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Evoluția a fost determinată de investițiile susținute în optimizarea campaniilor de marketing digital, a noului program de loializare Secom Club lansat în aprilie și, nu în ultimul rând, de diversificarea portofoliului. De asemenea, parteneriatele de promovare încheiate cu Bringo/Carrefour, Glovo, bonapp.eco, Fan Courier, Edenred, radio Guerrilla au contribuit semnficativ la creșterea notorietății Secom® Retail și implicit a bazei de clienți.

Secom® are în prezent magazine în : București (3 locații), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad, Oradea, Suceava și Craiova. În plus, produsele Secom® sunt comercializate pe platforma online secom.ro , în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național. Mai mult decât atât, produsele Good Routine® create de Secom® sunt disponibile inclusiv pe șapte piețe internaționale (în Islanda și pe următoarele market place-uri din Amazon: Marea Britanie, Franța, Spania, Germania, Austria și Belgia).

Probiotice naturale: pentru sănătatea ta generală Good Routine lansează o nouă platformă de comunicare: Rutina e bună. Rutina e ancora ta! PRISA lansează campania Informare, apoi suplimente alimentare și platforma educativă www.infosuplimente.ro

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri