Comunicat de presă
Celebrat pentru sinergia unică dintre tradiție și inovație, Alexandrion Group și-a prezentat portofoliul premium de băuturi spirtoase şi vinuri în Japonia, printr-o recepție organizată la Tokyo. Evenimentul a fost primul pas în planurile de expansiune ale Grupului în Japonia. Cu o reţea globală extinsă, coordonată prin intermediul unor hub-uri de business deschise în SUA (care acoperă inclusiv Canada şi teritoriile din regiune), Brazilia (care deserveşte ţările din America Latină), Dubai – UAE (care acoperă India şi ţările din Africa şi Orientul Mijlociu), Regatul Unit al Marii Britanii (de unde este coordonată activitatea pentru 41 de ţări din Europa), Alexandrion Group are planuri ambiţioase pentru Japonia.
Branduri premiate internațional precum Carpathian Single Malt Whisky, Brâncoveanu Vinars, Alexandrion, Kreskova Vodka, Sabre Elyzia, Rhein Extra şi Hyperion au fost prezentate și disponibile pentru degustare la barurile personalizate. Allan Anderson, Master Distiller Carpathian Single Malt Whisky & Whisky Director Alexandrion Group, Jean-François Joumier, Master Distiller & Oenolog Domeniile Alexandrion Rhein 1892 și Lorenzo Vergani, Operations & Rum Director Alexandrion Group au oferit oaspeților informații detaliate despre notele de degustare ale produselor, ingredientele, procesele de producție și premiile obținute la competiţiile internaţionale.
Dr. Nawaf Salameh, Președinte Fondator Alexandrion Group a declarat: „Alexandrion Group a crescut foarte mult în ultimii ani. Produsele noastre sunt disponibile pe aproape toate continentele și pentru că am vândut deja unele dintre acestea în Japonia, iar reacţiile consumatorilor au fost pozitive, am făcut următorul pas logic înainte: vom deschide o companie de distribuție în Japonia în primul semestru al anului 2024, o țară în care consumatorii apreciază băuturile spirtoase si vinurile premium, de calitate, aşa cum sunt produsele noastre. De asemenea, explorăm trei rute care ne vor permite să producem băuturi în Japonia: fie vom cumpăra un teren pentru a construi propria distilerie, fie vom construi o distilerie în parteneriat, fie vom cumpăra o distilerie existentă.”
„Cererea de whisky japonez este foarte mare pe piețele care fac parte din rețeaua noastră de distribuție. Când distileria noastră din Japonia este gata, vom produce whisky japonez şi îl vom exporta pe acele piețe”, a adăugat dr. Nawaf Salameh.
Strategia de vânzări a Grupului Alexandrion pentru Japonia va fi construită în jurul portofoliului de băuturi spirtoase și vinuri premium și ultra-premium. În ceea ce privește băuturile spirtoase, Grupul își propune să vândă peste 50 de tipuri de whisky single malt și blended malt, gamele premium Brâncoveanu Vinars, brandy Alexandrion Flavours și lichioruri din fructe din gama Saber Elyzia, precum și gin și vodcă premium și ultra-premium. Consumatorii japonezi vor avea ocazia să cumpere și să consume vinuri premium din gamele Hyperion și Rhein Extra, precum și vermut premium.
În al doilea semestru al anului 2024, Alexandrion Group plănuiește să lanseze game premium și ultra-premium de rom în România și Japonia.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Ambasadei României în Japonia şi s-a bucurat de prezenţa E.S. domnul Ovidiu Dranga, Ambasador Extraordinar şi Plenipotențiar al României în Japonia şi E.S. domnul Dimitris Caramitsos-Tziras, Ambasador Extraordinar şi Plenipotențiar al Greciei în Japonia, care au vorbit despre relaţiile strânse dintre România, Grecia şi Japonia.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară