Comunicat de presă
Ziua a fost deschisă cu o masă rotundă, la care au participat 26 de Medici Dermatologi și Rezidenți, unde gama Crescina, cu inovațiile și studiile sale clinice, a fost prezentată de dna Dr. Monica Dărmănescu, Medic Primar Dermato-Venerologie.
Aniversarea de 25 de ani de Crescina a fost continuata cu un al 2-lea eveniment, de seară, la care au luat parte peste 200 de celebrități, artiști, creatori de conținut, alături de importante stații TV și reviste de profil. Amalia Enache, prezentator TV și formator de oprinie publică, a vorbit în deschidere despre istoria îngrijirii părului și a brandului Labo, alături de Petru Friptu, Country Director Dermato Healthcare România, care a subliniat importanța gamei Crescina în dezvoltarea pieței de îngrijire a părului.
Nu în ultimul rând, brandul a oferit un cadou inedit consumatorilor: un eveniment de live-shopping unic si inovator pentru români în care toți doritorii au putut accesa produsele Crescina cu un discount considerabil la toată gama disponibilă pe eMag. Întregul eveniment a fost transmis live simultan pe platforma eMag și pe canalele de social media a trei femei de succes și cu comunități mari pe rețelele de socializare, acestea fiind reprezentative pentru brandul Crescina. Vorbim despre Diana Munteanu, gazda evenimentului, Marisa Paloma și Roxana Erdei (Rux și Opulență).
“Ne-am dorit să organizăm un eveniment de shopping inedit și diferit astfel încât consumatorii să se bucure de produsele Crescina cu cea mai bună ofertă de până acum. Am fost încântați să fim în direct atât pe platforma eMAG, cât și pe canalele de social media ale unor influenceri de beauty renumiți. Această colaborare ne-a oferit oportunitatea de a interacționa în timp real cu comunitatea noastră și de a răspunde întrebărilor legate de produsele noastre. Ne bucurăm să vedem atât de mult interes și apreciere din partea utilizatorilor pentru produsele Crescina și suntem dedicați continuării cercetărilor și inovațiilor care să aducă soluții eficiente pentru sănătatea și frumusețea părului.” spune Ana Mihailescu, Digital Marketing Manager DHC MagnaPharm.
*Rezultat după 4 luni de testare clinică instrumentală in vivo, dublu-orb, randomizată și controlată cu placebo, pe 46 de subiecți.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară