Comunicat de presă
Totodată, această platformă este menită să ofere românilor informații avizate despre fibrele naturale din care sunt confecționate articolele Sofiaman, pentru a contribui la o mai bună înțelegere a rolului pe care acestea îl au în menținerea calității somnului, în protejarea pielii și, în general, în susținerea comfortului de acasă.
Demersul Sofiaman pornește de la un studiu de piață realizat în primăvara acestui an împreună cu iSense Solutions, prin care au fost identificate anumite aspecte înrădăcinate în obiceiurile românilor și anume, modul în care aceștia se raportează la hainele purtate în intimitatea casei.
Imaginea din societate, mai importantă decât cea de acasă
Deși românii cheltuiesc mai mult pe hainele purtate în societate, par să ignore importanța de a arăta bine și pentru cei dragi de acasă: 65% dintre români poartă haine de stradă învechite prin casă; 47% dintre respondenți au recunoscut că poartă haine cu mici defecte, rupte, decolorate sau pătate; 70% au declarat că cel mai adesea cumpără haine pentru sport și timp liber, dar când au fost întrebați când au cumpărat ultima dată o pijama, 33% au spus că ultima lor achiziție a fost în urmă cu mai mult de un an.
„Platforma Acasa merită ce-i mai bun este un manifest Sofiaman prin care transmitem românilor să pună mai mult preț pe momentele de acasă. Românii sunt mai dispuși să investească în imaginea lor din societate, cea cu care se prezintă în exterior, însă când vine vorba de felul în care arată în intimitatea casei, lucrurile stau cu totul diferit. Tocmai acolo unde se află sursa noastră de energie, unde ne odihnim dupa o zi agitată, unde ne reântâlnim cu cei dragi, acordăm o importanță scăzută. Pentru că acasă nu ne vede nimeni. Noi ne dorim să schimbăm acest obicei și să promovăm calitatea veții de acasă, inclusiv în ce privește alegerea hainelor de casă sau în care dormim.”, a declarat Florin Cucu, General Manager Sofiaman.
Fibrele care îmbunătățesc calitatea somnului și confortul de acasă
Sofiaman își propune să crească interesul românilor pentru articole de uz casnic de înaltă calitate, subliniind în același timp moștenirea românească a companiei. Recunoscut pentru utilizarea fibrelor naturale de înaltă calitate în confecționarea hainelor de somn și de casă, Sofiaman este primul brand din România care a introdus pe piață materialele naturale de origine botanică. Confecționate din fibre naturale, de înaltă calitate, precum bumbac, bambus, eucalipt și modal (fag), produsele Sofiaman sunt special create pentru a ne aduce acel sentiment plăcut, pe care îl simțim când ajungem acasă, după o zi obositoare. Ceea ce este specific fibrelor botanice în general se referă la proprietatea lor naturală de termoreglare, de a permite corpului să elimine din surplusul de caldură sau să-și păstreze o anumită temperatură în funcție de necesitate. Această proprietate le face potrivite a fi purtate indiferent de sezonul în care ne aflăm.
„A face din hainele de casă și de somn o parte din rutina noastră zilnică, ne poate ajuta să ne relaxăm mai mult și să îmbunătățim calitatea și durata somnului, ceea ce ne permite să maximizăm nivelul de energie pe întreaga durată a zilei.”, a completat Florin Cucu.
De la pasiune la obiective
Misiunea Sofiaman este să aducă odihnă și confort în toate momentele petrecute acasă, prin produse inovatoare din surse naturale și să educe publicul larg despre rolul hainelor de acasă. Fiecare produs Sofiaman este dezvoltat cu multă atenție și grijă, de la materialul folosit și tehnica de croit sau de coasere, până la starea pe care ar trebui să o confere atunci când este purtat. Compania acordă o atenție deosebită tehnicilor de producție ale materialelor cât mai prietenoase cu mediul și utilizării fibrelor botanice din care sunt fabricate acestea.
„Obiectivul nostru este să introducem în piață produse cât mai naturale și prietenoase atât cu natura, dar și cu viața îndelungată, astfel încât să reducem cât mai mult impactul negativ pe care îl pot avea asupra mediului care ne înconjoară”, a concluzionat Florin Cucu.
Pentru campania educațională „Acasă merită ce-i mai bun”, compania Sofiaman a investit în jur de 100.000 de euro. Totodată, compania pregătește deschiderea unui nou magazin luna aceasta, dupa o investiție care se ridică la aproximativ 80.000 Euro.
În prezent, sunt create peste 8 milioane de produse cu semnătura brandului Sofiaman, comercializate prin intermediul magazinelor fizice și online, iar compania intenționează să dezvolte și game de produse cu noi categorii, precum lenjerii, textile de baie și accesorii.
Pentru mai multe detalii despre datele studiului puteți accesa acasa.sofiaman.ro.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară