Comunicat de presă
Aceasta este singura distincție GOLD obținută anul acesta de un produs cosmetic din Europa. Produsul a obținut și în 2020 premiul GOLD AWARD, la aceeași competiție. COSMETIC PLANT este singura companie românească de cosmetice premiată în cadrul evenimentului.
Recent redenumită, gama HYALURON 4D face parte din familia de produse Fusion și conține 6 produse dedicate îngrijirii tenului, respectiv Ser antirid concentrat, Cremă antirid contur ochi și buze, Cremă antirid hidratantă, Fiole cu 6% acid hialuronic 4D și Apă micelară 3 în 1, fiind destinată femeilor cu vârsta cuprinsă între 30 – 60 de ani.
„Suntem onorați că serul antirid concentrant HYALURON 4D primește această dinstincție pentru a doua oară, cu atât mai mult cu cât este singura medalie de aur obținută anul acesta de un produs cosmetic din Europa, ceea ce atestă calitatea produsului la nivel mondial. Suntem mândri să facem astfel cunoscute produsele noastre dincolo de granițele țării și să punem România și pe harta celor mai buni producători de cosmetice.”, a declarat Susana Laszlo, Director General COSMETIC PLANT.
Monde Selection, competiție la care COSMETIC PLANT și-a adjudecat de-a lungul timpului 17 premii, reunește peste 80 de experți de renume internațional, care jurizează în funcție de specializarea lor o categorie precisă de produse. Fiecare juriu este format din cel puțin 8 experți, sub conducerea unui președinte, toți având o experiență profesională vastă. Specialiștii examinează cu atenție compoziția produselor și confirmă dacă afirmațiile comerciale sunt adecvate și justificate de dovezi științifice. Spre deosebire de alte competiții, produsele nu sunt comparate cu altele din categoria lor, ci trec printr-o evaluare strictă care analizează calitatea lor individuală, în conformitate cu criterii precise și variate.
Ingredientul inovator de bază al gamei, acidul hialuronic 4D, este superior celui clasic pentru că îmbină 4 tipuri de acid hialuronic cu mase moleculare diferite, o moleculă mai mică având un efect antirid mai eficient. Acționează în straturile profunde ale pielii, asigură o hidratare net superioară, protejează pielea și îmbunătățește elasticitatea, reducând pierderea de apă transepidermică. Superioritatea acidului hialuronic 4D este de necontestat, fiind acum mult mai bine evidențiată atât prin noul design premium al ambalajelor, cât și prin redenumirea gamei.
Gama HYALURON 4D a înregistrat un real succes și deține în prezent 71% din vânzările aferente familiei de produse Fusion, vânzările serului antirid reprezentând în momentul de față 30% din totalul gamei.
Toate produsele din gama HYALURON 4D sunt disponibile online, pe www.cosmeticplant.ro, dar și la nivel național în rețelele de magazine Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, DM, în farmaciile Tei, Dr. Max, Catena, Spring Farma, Bebe Tei, precum și în alte farmacii și în magazinele naturiste.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri