Comunicat de presă
Anunțul vine după intrarea de succes a Primark pe piața românească în decembrie 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Centre, București. Doar șase luni mai târziu, retailerul a deschis un al doilea magazin în oraș, în Centrul Comercial AFI Cotroceni, în iunie 2023.
Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completată la începutul anului viitor când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser, resurse umane și asistenți de retail. Cei care se alătură echipei Primark au oportunitatea de a construi o carieră solidă în retail. Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.
Distribut pe aproximativ 3.000 de metri pătrați de spațiu retail, noul magazin va oferi experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat. Clienții vor avea parte de cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă. De asemenea, magazinul va comercialza și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. Primark se angajează să ofere îmbrăcăminte mai durabilă la prețuri accesibile pentru toată lumea. În prezent, 50% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: „Ne bucurăm să anunțăm următorul nostru magazin din România, care se va deschide în Iulius Town Timișoara, în a doua jumătate a anului 2024. Suntem încântați să aducem brandul Primark clienților din regiune și așteptăm cu nerăbdare să completăm echipa Primark cu oameni pasionați de modă și retail. Magazinul va deveni a treia noastră locație din România și reprezintă o altă etapă importantă în expansiunea noastră pe această piață, precum și în regiunea mai largă a Europei Centrale și de Est (ECE).”
Oana Diaconescu, Director Leasing IULIUS, a precizat: „Intrarea Primark pe piața românească la sfârșitul anului trecut a reprezentat un moment de referință pentru piața locală de specialitate. Ne bucurăm să aducem în Iulius Town Timișoara primul magazin Primark din afara Bucureștiului, un brand care este cu siguranță foarte așteptat de clienții din Timișoara, din regiune și chiar din străinătate. Continuăm să aducem în rețeaua noastră proiecte inovatoare și așteptate cu nerăbdare, în care românii se regăsesc. Ne actualizăm constant mixul de chiriași pentru a răspunde așteptărilor mereu provocatoare ale publicului.”
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri