Comunicat de presă
În România, conform European Obesity Report (2022), 6% dintre copiii sub 5 ani sunt supraponderali. În ceea ce privește adolescenții, datele internaționale din 45 de țări arată că recomandările privind activitatea fizică sunt respectate de doar 19% dintre aceștia. De asemenea, jumătate dintre ei nu consumă zilnic nici fructe sau legume, așa cum este indicat, iar unul din șase consumă băuturi ce conțin zahăr cel puțin o dată pe zi.
Waterdrop, companie ce are drept misiune transmiterea unor valori sustenabile și benefice sănătății în rândul populației, a luat inițiativa de a schimba statisticile îngrijorătoare privind obezitatea și consecințele pe care această boală le are. Conștientizând cererea enormă pentru probabil cea mai căutată băutură răcoritoare la nivel global, compania lansează cea mai nouă aromă de Microdrinks în ediție limitată - Microdrinks COLA. Noua aromă încorporează ingrediente unice, precum cafeaua verde - un antioxidant puternic pentru organism. Îmbrățișând aceste componente distinctive, Microdrinks COLA este o abordare modernă, răcoritoare, amintindu-ne că savurarea unei băuturi poate fi o alegere atentă pentru sănătatea noastră.
,,Pe fondul obiceiurile alimentare nocive, care au o tendință de creștere alertă, ne propunem să tragem un semnal de alarmă asupra impactului negativ asupra organismului, generat de zahărul adăugat, consumat în exces. Ne bucurăm că am reușit să creăm un produs inovativ, ce are capacitatea de a influența favorabil reducerea consumului de băuturi carbogazoase și îndulcite, lipsite de valori nutriționale. Noua aromă COLA este mai mult decât un simplu produs - reprezintă exemplul clar că un stil de viață sănătos și o stare generală de bine sunt rezultatul grijii pe care o avem față de ceea ce alegem și acceptăm să consumăm. Scopul nostru este să determinăm mai multe persoane să integreze în dieta lor produse ce nu conțin zahăr sau arome și coloranți artificiali, alegând în detrimentul acestora produse curate, din extracte naturale, ambalate în materiale sustenabile și reciclabile, eliminând astfel plasticul din viața noastră’’, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Preocupările legate de sănătate sunt în strânsă legătură cu băuturile dulci, așadar este important de menționat că consumul constant al acestora poate crește și riscul anumitor boli. În acest sens, cercetătorii de la Universitatea Harvard au identificat o corelație aparte: pentru fiecare băutură îndulcită adăugată în alimentația zilnică, riscul de deces cauzat de afecțiuni cardiace crește, în medie, cu 10%.
În acest sens, noua colecție Waterdrop a fost creată cu scopul de aduce un impact pozitiv asupra sănătății celor din jur. Aducând un aport substanțial de vitamine precum vitamina C, B3 și B5, obținute exclusiv din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr, coloranți sau conservanți, cuburile Microdrinks COLA sunt înlocuitorul perfect al sucurilor nocive. Faptul că pot fi consumate zilnic, fiind chiar benefice pentru organism, reprezintă un mare avantaj și o evoluție remarcabilă pentru industria FMCG, dar și o oportunitate de diversificare a gamelor de produse oferite de jucătorii din industria HoReCa.
Alături de aceste cuburi pentru băuturile răcoritoare, colecția cuprinde și câteva accesorii, completând întreaga experiență de hidratare. Băutura răcoritoare poate fi savurată dintr-o doză din sticlă borosilicată într-un design modern și două paie confecționate din același material, fiind menite să le înlocuiască definitiv pe cele din plastic de unică folosință. Pentru cei care au un program încărcat sau pur și simplu își doresc să se bucure pe parcursul zilei de apa aromatizată, a fost creată sticla reutilizabilă, creată într-o nuanță lucioasă de negru.
Waterdrop reușește să se distingă prin atenția acordată atât consumatorilor, cât și planetei. Pe lângă designul produselor, care atrage toate privirile, aducem în discuție și impactul pozitiv asupra protejării mediului înconjurător, întrucât aceste recipiente sustenabile nu poluează planeta.
Alegând astfel de alternative, nu numai că ne protejăm sănătatea, evitând riscul de a ingera microplastic, dar contribuim totodată și la reducerea amprentei noastre ecologice, prin evitarea ambalajelor de plastic și a consumului excesiv de zahăr procesat.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri