Comunicat de presă
Într-un context de incertitudini economice și constrângeri bugetare pentru companii, teambuilding-ul rămâne o modalitate accesibilă și eficientă de a păstra angajații motivați și de a evita burnout-ul de sărbători. Ecoxtrem Teambuilding, companie cu 17 ani de experiență în organizarea evenimentelor corporate, arată că există variante de teambuilding pentru fiecare buget disponibil, moduri de lucru (la birou, hibrid, remote) și perioadă în care se dorește organizarea unui astfel de eveniment.
Conform unui amplu sondaj global realizat în rândul companiilor, 79% dintre respondenți consideră că sentimentul de apartenență în echipă este esențial pentru succesul organizației în următoarele 12-18 luni. În plus, angajații implicați și motivați au o productivitate cu până la 21% mai mare comparativ cu angajații care sunt mai puțini implicați în companie.
„În condițiile în care fenomenul quiet quitting continuă să ia amploare, conform Gallup Global Workplace: 2023 Report, companiile nu își permit să ignore burnout-ul colectiv din decembrie. Investițiile în oameni sunt vitale, chiar și atunci când bugetul este limitat. Creativitatea este cheia, iar soluții există pentru fiecare situație în parte”, a declarat Dragoș Saioc, Manager General al Ecoxtrem Teambuilding.
Teambuilding-urile cu cel mai mare impact sunt cele care îmbină o petrecere de Crăciun cu o ieșire în echipă în afara orașului. Acestea pot fi organizate în weekend sau în cursul săptămânii, varianta din urmă aducând, de obicei, posibilitatea de a primi oferte de preț mai bune de la furnizori. O altă variantă este petrecerea de Crăciun cu activări și invitați, inclusiv momente muzicale, care întăresc cultura organizațională.
Pentru companiile care caută teambuilding-uri cu buget redus, experții Ecoxtrem recomandă activitățile la birou, desfășurate în timpul programului sau în weekend. Se pot lua în calcul și formate relaxate, de 1-2 ore, precum seara casino, ateliere de relaxare/arts & crafts, cocktail night etc., iar pentru companiile care au și angajați care lucrează remote se pot face activități mai scurte – o oră – online sau challenge-uri cu timp redus, în mai multe zile.
O altă variantă care poate fi luată în calcul este cea care îmbină un atelier creativ/relaxant cu activitățile de corporate social responsibility. De exemplu, se pot realiza colaborări cu ONG-uri care vin să susțină un atelier, cum sunt cele de arts&crafts, iar produsele realizate sunt cumpărate de angajați, banii ajungând la respectiva asociație. Astfel de initiative aduc nu doar mai multă coeziune în echipă, ci și o contribuție semnificativă în comunitate.
„În cele peste 340 teambuilding-uri organizate anual pentru companii din aproape toate domeniile de activitate am remarcat impactul puternic pe care îl aduc la nivel de echipă astfel de activități bine organizate. Succesul nu este doar despre rezultate financiare; este despre oameni, iar teambuilding-urile sunt oportunități de a construi legături mai puternice și de a cultiva o cultură a încrederii și colaborării”, a spus Dragoș Saioc, Manager General al Ecoxtrem Teambuilding.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri