Comunicat de presă
Bergfreunde a fost înființat în Germania în 2006 și are o prezență puternică în 11 țări europene: Germania, Austria, Elveția, Danemarca, Franța, Finlanda, Italia, Țările de Jos, Spania, Suedia, Regatul Unit. În plus, Bergfreunde operează o platformă europeană de comerț electronic.
Prin această investiție majoră, DECATHLON intenționează să susțină poziția de vârf a firmei Bergfreunde pe termen lung, pe măsură ce aceasta își continuă dezvoltarea. De acest parteneriat vor beneficia clienții experți și pasionați ai Bergfreunde, partenerii și echipele sale.
În deplină concordanță cu strategia de dezvoltare DECATHLON, Bergfreunde reprezintă o oportunitate de conectare la noi clienți din segmentul de piață outdoor-premium, prin intermediul unui model de afaceri complet digital, în același timp sporindu-și prezența pe mai multe piețe importante din Europa.
Această investiție reprezintă un parteneriat real între două branduri care împărtășesc aceleași valori umane și același angajament față de oameni și față de planetă.
După încheierea tranzacției, Bergfreunde va rămâne o filială autonomă și independentă, care va funcționa sub marca Bergfreunde, modelul lor de afaceri actual rămânând neschimbat. Conducerea Bergfreunde își va păstra funcțiile actuale.
„Acest parteneriat strategic va permite DECATHLON să își consolideze oferta globală de outdoor cu un jucător de top, recunoscut și apreciat. Cu o prezență puternică pe mai multe piețe europene, inclusiv în Germania, cea mai mare piață outdoor din Europa, Bergfreunde va completa ecosistemul nostru, alături de Alltricks. Suntem hotărâți să fim alături de echipele Bergfreunde în timp ce acestea continuă să își accelereze dezvoltarea în beneficiul clienților și partenerilor lor, pentru a mobiliza oamenii prin minunile sportului”, a declarat Barbara Martin Coppola, Directorul general al DECATHLON.
„DECATHLON este un partener operațional pe termen lung, puternic din punct de vedere financiar și suntem încrezători că este partenerul potrivit pentru noi în această nouă etapă de creștere. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de leadershipul DECATHLON în ceea ce privește sustenabilitatea, internaționalizarea și extinderea. Bergfreunde a cunoscut o creștere semnificativă sub proprietatea Backcountry, și suntem recunoscători pentru parteneriatul nostru de succes”, a explicat Matthias Gebhard, Director general Bergfreunde.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri