Comunicat de presă
Compania, care face parte din holding-ul de investiții V7, a înregistrat o creștere de la 490.000 de euro, în 2022, la 720.000 de euro anul acesta, și a înregistrat primele sale procente de profit.
„Pentru noi, cel mai important obiectiv a fost creșterea și dezvoltarea companiei, însă suntem încântați că am reușit ca în 2023 să trecem pragul către rentabilitate, așa cum ne-am propus la începutul anului. Am reușit să onorăm în mare toate estimările făcute la final de 2022, în ciuda unui an cu instabilitate sporită. Sunt foarte mulțumit că ne-am îndeplinit obiectivul și că acesta a fost unul cât se poate de realist, fără să cădem în capcana unor previziuni prea roz”, declară Cristian Doru Barin, fondator și director general al companiei Ohvăz.
Un produs tot mai apreciat: termen valabilitate dublu și ambalaje din plastic reciclat integral
Ohvăz este mereu în căutare de soluții pentru a integra feedback-ul consumatorilor fără a compromite valorile companiei. Spre exemplu, anul acesta, Ohvăz a reușit să prelungească valabilitatea uneia dintre cele mai populare categorii de produse, budinca de ovăz, de la 7 la 14 zile, exclusiv prin experimentarea unor noi modalități de preparare a meniurilor și de vidare a borcanelor, fără să apeleze la conservanți sau alte ingrediente artificiale.
Totodată, compania a adoptat începând din această toamnă recipientul fabricat 100% din plastic reciclat (rPET) pentru limonadă, fiind una dintre puținele companii din România care folosesc acest material. Prin achiziția de plastic reciclat, Ohvăz își propune să contribuie la stimularea colectării deșeurilor reciclabile, cu scopul de a încuraja un mediu economic mai responsabil în ce privește utilizarea resurselor și gestionarea deșeurilor.
Ohvăz a lansat un produs de nișă în România – ovăz cu lapte de migdale – cu care a avut mare succes și pentru care a reușit să se remarce pe piață drept singurul furnizor important. Compania se bucură deja de o comunitate de clienții fideli, de la care cere constant reacții legate de produse, testând și creând noi rețete de produse pe baza sugestiilor acestora.
„Prețurile au rămas aceleași, în schimb constatăm că a început să crească valoarea comenzilor. Se comandă mai mult, dar, surprinzător, și mai des! În ce privește misiunea noastră, ea rămâne aceeași ca la început – să oferim un mic dejun sau o masă de prânz deosebit de gustoase, fără chimicale și la un preț rezonabil”, precizează Cristian Doru Barin.
Despre Ohvăz
Ohvăz este start-up-ul înființat în noiembrie 2018 care a reușit să își creeze propria nișă pe piața alimentelor din România. Compania are în prezent 16 angajați și livrează în toată țara produse preparate exclusiv din ingrediente naturale, pentru o alimentație echilibrată cu un minim de calorii și un maxim de aport nutrițional. Ohvăz oferă produse pentru mic dejun și masa de prânz fabricate în laboratoriul propriu, pe baza unor rețete originale care combină ingrediente precum ovăzul, chia, granola, migdale, unt de arahide, miere, fructe și condimente variate. Magazinul virtual Ohvăz a fost conceput astfel încât clienții să se bucure de o interfață user-friendly, găzduită pe o platformă modernă și performantă. Produsele Ohvăz, de la budincă la gem, biscuiți, cereale și băuturi, pot fi comandate de pe www.ohvaz.ro.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară