Comunicat de presă
Noul magazin MURMUR, cu o suprafață de 96 mp, se alătură celor peste 150 de magazine din Promenada Mall, contribuind la diversitatea și inovația vizitatorilor centrului comercial. Odată cu deschiderea sa, magazinul va oferi clienților o reducere specială de 15% la toate produsele, până pe data de 7 ianuarie.
Această extindere a portofoliului reflectă angajamentul Promenada Mall de a continua să pună la dispoziția clienților săi o gamă variată de produse și experiențe și vine în completarea extinderii mixului de chiriași.
MURMUR, brandul românesc premium fondat în 2011 de către Andreea Bădală, a dobândit notorietate prin prezența sa la nivel mondial, cu magazine deschise în Europa, Asia, SUA și Canada. Celebrele articole vestimentare ale brand-ului sunt purtate de către vedete internaționale precum Beyonce, Madonna, Miley Cyrus, Lady Gaga și Kylie Jenner.
Colecțiile vestimentare MURMUR sunt recunoscute pentru măiestria și calitatea excepțională a pieselor, create cu grijă în atelierul propriu prin tehnici de cusătură manuală. Magazinul lansează colecții de tip capsulă, în ediții limitate, din materiale de cea mai înaltă calitate. MURMUR oferă o gamă variată de opțiuni vestimentare pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual cu tricouri, pantaloni și colanți, până la elegantele ținute de seară.
Pentru mai multe detalii despre deschiderea noului concept de magazin MURMUR puteți găsi pe site-ul oficial al Promenada Mall, promenada.ro/.
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?