Comunicat de presă
Rezultatele analizei arată că profilul demografic al abonaților SanoPass FIT în 2023 reflectă o tendință de creștere echilibrată și diversificată în ceea ce privește atragerea ambelor sexe. Cu 55% bărbați și 45% femei, compania observă o evoluție semnificativă privind rata adopției în rândul femeilor, comparativ cu anii precedenţi, când procentul era de doar doar 33%.
Cifrele arată că 40% dintre cei care s-au înscris într-o sală de fitness în luna ianuarie au menținut constantă frecvența până în luna aprilie, iar 14% dintre consumatori au rămas activi până la finalul anului. În ceea ce priveşte durata medie de utilizare, abonații SanoPass FIT au frecventat sala de fitness timp de 4 luni pe an în medie, cu o prezenţă de 9 vizite lunare. În 2024, SanoPass FIT își propune să îmbunătățească procentul de retenție, promovând abonamentele anuale ca soluție pentru un stil de viață sănătos pe termen lung și are în vedere implementarea unor programe de răsplătire a fidelității pentru a menține activă motivația abonaților.
„Femeile din portofoliul nostru au avut o vârstă medie de 31,2 ani, în timp ce bărbații de 29,5 ani, iar aceste profiluri subliniază angajamentul nostru de a atrage și servi un segment de piață matur, în contrast cu tendințele globale, axate pe adolescenți și tineri între 20 și 30 de ani. Pentru anul 2024 ne propunem să atragem în activitățile sportive mai multe femei din acest segment de piață și să consolidăm un portofoliu cu vârsta medie de 32 de ani. În tandem, rămâne o prioritate să inspirăm cât mai mulți oameni să integreze în rutina lor servicii de wellness după vârsta de 30 de ani pentru a-și păstra vitalitatea și a preveni instalarea afecțiunilor medicale asociate cu sedentarismul și stilul de viață dezordonat”, declară Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.
Potrivit unui studiu publicat în Journal of Aging and Physical Activity, persoanele active fizic au o speranță de viață mai lungă comparativ cu cele care duc un stil de viață sedentar. În plus, activitatea fizică a fost asociată cu reducerea riscului de depresie și anxietate în rândul femeilor.
În acest context, compania îşi răsplătește clienţii care achiziţionează un abonament SanoPass FIT sau îl păstrează pe cel existent, cu 10% din valoarea recurenței abonamentului, sumă care este direcționată direct în bugetul de analize medicale. Prin această inițiativă, unică pe piața din România, furnizorul de servicii wellness recompensează fidelitatea și încurajează prevenția și investițiile în sănătate. Astfel, fiecare abonat are șansa să acumuleze până la 300 de lei în bugetul dedicat analizelor de laborator, pe care le poate utiliza în rețeaua de clinici partenere SanoPass, din întreaga țară.
„SanoPass FIT continuă să transforme modul în care oamenii se raportează la sănătatea personală, inspirând un stil de viață activ în rândul clienților prin furnizarea unor servicii de calitate. Alegem să promovăm în primul rând latura sănătoasă și echilibrată a vieții, oferind o alternativă la abordările axate pe aspectul estetic. SanoPass nu doar susține, ci recompensează adoptarea unui stil de viață sănătos, transformând sănătatea într-o experiență integrată și personalizată, cu beneficii pe termen lung”, mai adaugă Andrei Vasile.
SanoPass este prima companie din industrie care mixează cu succes oferta de servicii medicale cu cele wellness, deschizând calea pentru o abordare holistică a sănătății personale. Cu un angajament ferm de a aduce în prim-plan sănătatea și echilibrul în viața fiecărui abonat, SanoPass FIT continuă să transforme modul de raportare la sănătatea personală, prin inovație și soluții flexibile. Având la bază această viziune, compania a obținut premiul pentru categoria „Inovația Medicală a Anului” în cadrul Romanian Healthcare Awards 2023, decernate în luna decembrie a anului trecut.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri