Comunicat de presă
,,La METRO gândim întotdeauna pe termen lung și privim încrezători spre viitor. În acest sens, dezvoltăm și menținem o cultură organizațională care încurajează în egală măsură dezvoltarea individuală a fiecărui angajat, dar și munca și susținerea în echipă. Știm cât de valoros este succesul și performanța fiecărui membru al echipei noastre, de aceea am și lansat recent noua campanie de employer branding Shape the M, pentru a marca inovația, învățarea continuă și succesul echipei noastre. Această certificare este o recunoaștere a viziunii și muncii pe care echipa METRO o depune zi de zi. De aceea, ne dorim să menținem excelența în procesele de People & Culture, precum și în digitalizarea acestora pentru a îmbunătăți constant experiența angajaților și pentru a rămâne un angajator de top”, a declarat Rodica Rapcea, Director People & Culture.
Organizațiile incluse în programul Top Employers sunt certificate pe baza participării și a rezultatelor obținute în urma evaluării practicilor și politicilor de resurse umane desfășurate în ultimul an. Evaluarea include șase domenii distincte de resurse umane și acoperă 20 de teme precum: Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Training, Diversitate și Incluziune.
"Vremurile excepționale scot la iveală ce este mai bun în oameni și organizații. Am fost martorii acestui lucru în cadrul Programului de Certificare a Angajatorilor de Top 2024, toți aceștia remarcându-se prin performanțe de-a dreptul excepționale. Acești angajatori au demonstrat întotdeauna că le pasă de dezvoltarea și bunăstarea oamenilor. Procedând astfel, ei contribuie la îmbunătățirea relațiilor de muncă. Suntem mândri să anunțăm și să sărbătorim în acest an cei mai reprezentativi angajatori orientați către oameni: Angajatorii de Top 2024.”, a spus David Plink, CEO-ul Top Employers Institute.
Programul a certificat și recunoscut peste 1857 de Angajatori de top din 123 de țări sau regiuni de pe cinci continente. Lista organizațiilor incluse în Top Employers 2024 a fost publicată în luna ianuarie 2024.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri