Comunicat de presă
Potrivit datelor Glovo, România se situează pe locul al doilea la nivel global în ceea ce privește consumul produselor vegane, din cele 25 de țări în care operează Glovo, după Spania.
Comenzile de preparate vegane au crescut în 2023 cu peste 8% față de 2022, 77% dintre acestea provenind de la restaurante, în timp ce 23% sunt comenzi plasate de la supermarket. De asemenea, 35% dintre partenerii Glovo care furnizează produse vegane sunt business-uri mici, locale. La nivel național, numărul partenerilor care pregătesc preparare vegane a crescut cu 21%. În același timp, la nivel global comenzile de mâncare vegană au crescut anul trecut cu 6.6% față de 2022.
Prânzul, perioada preferată pentru mâncărurile vegane
Comparativ cu anul anterior, românii au cheltuit cu 12% mai mult pentru mâncare vegană în 2023. Prânzul este perioada preferată din zi în care sunt efectuate cele mai multe comenzi, 29% dintre acestea fiind realizate în intervalul orar 11:00 – 13:00.
Totodată, în topul orașelor cu cea mai mare creștere a comenzilor pentru acest tip de produse se numără Râmnicu Vâlcea, Mediaș, Târgoviște, Vaslui și Alba Iulia, unde apetitul pentru preparatele vegane este din ce în ce mai mare.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri